Blødning

Leya

Første møte med forumet
Heisann og godt nytt år !
Jeg er helt fersk her inne og har ett lite sprm..
Igår hadde jeg en kjempeliten blødning og jeg lurer på hva det kan komme av.... Litt blod i trusa og det var det...
Jeg har hatt prøveperiode nå i romjula og lurer på om blødningen kan komme av det ? Dette er noe jeg aldrig har opplevd før [&:], mensen skal jeg ikke ha før ca den 15. januar og den er som regel veldig presis, har ihvertfall vært det siden jeg sluttet med p-pillen.

Hilsen Leya

Hei!

Kanskje det er en EL-blødning? Da er man visstnok svært fruktbar. Eller kanskje en festeblødning...??

Kan høres ut som el eller festeblødning ja...

Kan det være el når jeg aldrig har hatt blødning eller merket el før ? Tror jeg hadde el muligens igår, muligens litt tidligere.
Kanskje ett dumt sprm, men jeg er ikke helt med på denne delen av kroppen min skjønner jeg... [:o]
Hadde forresten også endel stikkinger ganske langt nede i magen igår - det er vel en sammenheng da kanskje...?

For el pleier å komme 12-16 dager før mens... Men jeg vet ikke om man plutselig kan få en liten blødning under el når man ikke har hatt det før... Kanskje noen vet?

Jeg er i allefall ikke den mest erfarne på disse tingene, men siden det var ca 14 dager til du forventer mens i går, så er det jo ikke helt utenkelig at det var en EL-blødning. EL trenger forsåvidt ikke å falle midt i syklusen heller, har jeg lest. Pluss at du hadde stikninger osv. Jeg sier: Hopp i høyet og kos deg! Kanskje er det EL- blødning eller en festeblødning...

[:D]

Back
Topp