Blødning

Fuvi25

Elsker forumet
Prøvde denne i "svangerskapet"-forum, men fikk ikke svar, så prøve igjen her;

E 23 uker på vei, og idag fikk æ en liten blødning. Var kjempe-kjempelite, men ble jo seff rånervøs og dro på legevakta. Leverte urinprøve og fikk høre på hjertet til den lille. Babyen hadde d fint, 140 slag, og legen mente æ ikke trengte å bekymre meg, men bestille time hos fastlegen for GU. Han sa d ikke var unormalt, men æ syns d e kjempeskummelt.... Noen andre som har opplevd lignende?
Huff, samboern vil ikke at æ ska dra på jobb imorgen, men må jo få sykemelding eventuelt... Håper legen får tid t meg fort!

Har dere hatt sex???
Da kan det komme blødning etter det og opp til et døgn etterpå.
Hva jobber du med?? Ring legen din å spør om du kan få sykemeldig pleier ikke å vær så vansklige på det.
Masse lykke til [;)]

Jeg hadde en liten blødning i uke 16. Ble sendt på UL for sikkerhets skyld, da fikk vi sjekket at alt var ok.

Legen sa det var helt vanlig å blø litt, kan f.eks være at du fikk ett lite sår når dere hadde sex. Men hvis du er veldig bekymret synes jeg du skal kreve å få GU, jeg ble ihvertfall veldig lettet etter å ha sett at alt så ok ut.

Vi hadde sex på mandag, og d var forsåvidt første gang på veldig lenge... Håper d bare er d! Tusen tusen takk for svar! Dere er snille dere!

Har masse blødninger og har hatt det hele svangerskapet[:@]...Litt blødninger er ikke unormalt og spesielt ikke etter sex[;)]

ORIGINAL: Fuvi23

Vi hadde sex på mandag, og d var forsåvidt første gang på veldig lenge... Håper d bare er d! Tusen tusen takk for svar! Dere er snille dere!

Ja da er det jo sikkert bare det [:)]
Alt går nok bra skal du se.

Stoooor klem

Back
Topp