blødning !

kanche

Glad i forumet
Hei !

Håper det er noen av dere som kan gjøre meg litt klokere ! [8D][:D]

Jeg fikk mensen forje Torsdag ( 3. februar ) har alltid har kort mens, og var ferdig på lørdagskveld.

Men i går før jeg skulle legge meg fikk jeg rosa papir når jeg tørka meg.. [8|][8|][8|]

Ikke sikkelig Blodrødt, men rosa... [8|][8|]

i dag er det helt borte igjen ! [&:]

Noen som har opplevd det samme?

Går ikke på prevansjon, da vi er prøvere [;)][:D][:)]

opp [:)]

ingen ?[8|]

Det er jo fryktelig vanskelig å si hva det kan være da... [&:]

Festeblødning??? 

ORIGINAL: fruktbar

Festeblødning??? 

Hun har vel knappest rukket en eggløsning

hadde dere samleie dagen før eller samme dag,så kan det no bare være et lite blodkar som har sprukket.

er no veldig knapp tid til å få eggløsning da,men hvem vet..disse syklusene til folk kan no være så forskjellige at guden vet[:)]

ORIGINAL: blåøyd

hadde dere samleie dagen før eller samme dag,så kan det no bare være et lite blodkar som har sprukket.

er no veldig knapp tid til å få eggløsning da,men hvem vet..disse syklusene til folk kan no være så forskjellige at guden vet[:)]

vi hadde sex på søndag... men festeblødning etter 2 dager ? og 4 dager ut i syklus ???

Skjønner ikke hva det kan vere altså [8|][8|][8|]

Beklager med å måtte si det, men har relativt lang erfaring som prøver og symptomsanker, det er trolig en liten rest etter mens/rift i slimhinnen/tidlig eggløsning.

Av og til gjør kroppen vår rare ting og om man i tillegg jakter på tegn så blir man enda litt mer var på hva som skjer.

ORIGINAL: Smulen

Beklager med å måtte si det, men har relativt lang erfaring som prøver og symptomsanker, det er trolig en liten rest etter mens/rift i slimhinnen/tidlig eggløsning.

Av og til gjør kroppen vår rare ting og om man i tillegg jakter på tegn så blir man enda litt mer var på hva som skjer.

Ja, jeg tror egentlig det samme [;)]

Men du har helt rett, leter etter symptom og kanche til og med innbiller seg litt [;)]

Utflod kan være rosa, brunlig, blank og hvit og det er helt normalt.

ORIGINAL: eplemos

Utflod kan være rosa, brunlig, blank og hvit og det er helt normalt.

Hmmm... Har aldri merket noen an farge en normalt [:)]

Back
Topp