Blødning

Guttogjente0911

Forelsket i forumet
Er det noen som har opplevd å få en liten blødning, uten smerter vel å merke, og at det allikevel går bra? Hadde nemlig det igår, så måtte en tur på legevakta. Han prøvde å finne hjertelyd, men fant ikke. Men er jo ikke 12 uker før imorra, så trenger jo ikke bety noe. Jordmor fant den heller ikke idag. Er en time til nærmeste ultralyd, så hvis det skjer noen endringer, så blir jeg sendt dit. Er ikke sånn som bekymrer meg veldig over ting, så jeg ville bare høre her om noen har opplevd det samme og at det har gått bra...

ja det har eg opplevd, sist eg var gravid!

blødde litt, ett par dager...men det betydde ingenting![:)] hadde ikkje vondt eller noe!

Håper det bare er en uskyldig blødning![;)]

Det er normalt for noen å ha det. Alt står nok bra til[:)]

Ja jeg blødde 2 ggr forrige sv.sk. i ca uke 6 og ca uke 9.... Gikk fint det ja.

ORIGINAL: Rappo

Det er normalt for noen å ha det. Alt står nok bra til[:)]

Hadde sterke blødninger i mitt forrige sv.skap, men det gikk godt [:)]

Lykke til, skal krysse fingrene for deg [:)]

Hadde mye mye myyyye blødninger med Eliah, men alt var flott hver gang![:D] 

Har ikke hatt noe enda denne gang, men uansett; så lenge det ikke er smerter så pleier det vell å gå bra?

Men hvorfor ikke bare dra på ul?

jeg hadde LETT kjørt 12timer bare for å sett at bebisen hadde d bra.... bedre å finne d ut nå, enn å gå på ul i uke 18 også er d ingen der... [8|]

jeg hadde blitt fryktelig redd om jeg hadde blødd, og ingen hjertelyd...[&o]

alt er sikkert bra, men bedre en gang for mye enn en gang for lite...

Jeg hadde smertefri blødning når jeg gikk med han som nå sover nede på soverommet.

Jeg fikk UL som viste et bankende hjerte. (7 uker)

Jeg kjørte ikke milevis da, de tok det på fastlegekontoret faktisk.

er mange som blir litt, håper alt står bra til inni der[:)]
om du kjenner du er bekymret, så da er tur på ul, får du roet deg ned[:)]

Jepp, hadde det denne gangen, litt ein dag.. Det har gått kjempefint, fant aldri ut kor blødningen kom fra [:)] håper og krysser fingrene for at det går like bra med deg, noe eg tror det gjør [:)] 

Takk for svar. Har ikke blødd noe mer, men har hatt brunlig utflod. Jordmor mente vi skulle se det ann litt før jeg ble henvist til UL. Er det noen av dere som har blødd som har hatt brunlig utflod i noen dager etterpå da?

Back
Topp