blødning...

snuppiluppi

Flørter med forumet
fikk en liten blødning i dag samtidig som jeg kjente stikninger i magen. er det grunn til bekymring? noen som har erfaring med dette? er det vanlig? har første legetime på torsdag. føler meg fin i formen. stikker ikke lenger. er fremdeles kvalm og kjenner graviditetssymptomene. men lurer jo på hvor bekymringsverdig er det med denne blødningen? [8|]
 
Halloen......
Det er en annen diskusjon med dette temaet, Hvis du ser på di litt eldre.
Jeg hadde en liten blødning en gang ved et do besøk, Jeg spurte Legen om dette, Hun sah at det kunne være helt normalt I den tiden man skal ha mensen, Men du burde joh følge litt med om det blir flere blødninger, Men di Jeg har snakka med som har mistet sier at di hadde vondt I magen, Såh hvis Ikkje det er tilfellet, Går det vel bra med deg....... [:D]
 
At du er kvalm er et godt tegn på at alt er som det skal[:)] Dessuten er det mange som har blødninger i svangersapet..
 
Jeg har hatt litt fra og til i en uke nå,var på ul og hjertet slo og alt var bra.Fikk beskjed om at det sannsynligvis var hormonelt og at siden hjertet hadde begynt å slå så var det 90 % sjnse for at det gikk bra og at 1 av 4 kvinner har blødning i svangerskap.Det rare er at det er bare on morgenen,akkurat som om noe presser på når man ligger.Det kan være bare fra livmorslimhinnen eller en lett blødelig blodåre i livmorhalsen.Som du ser har jeg slukt til meg alt stoff siden jeg var så nervøs selv.Ring legen din i morgen,si du er veldig bekymra og at du vil ha en ultralyd og sjekke,blir bare psykisk sliten av å gå å uroe seg unødig.
 
Back
Topp