Blødning

tapptapp

Forelsket i forumet
Er 5+5 idag og våknet med brunlig utflod... Er alt håp ute? Burde jeg sjekket om det er over hva gjør jeg nå ...

Jeg ville tatt det helt med ro, ingen anstrengelser og stress. Det er mange som har en liten blødning i svangerskapet. Jeg kjenner mange som har hatt det og sitter med barna nå, så ikke ta sorgen på forskudd ihvertfall [:)]¨

Blir det mye etterhvert så kan du jo kontakte lege, men er nok ikke så mye de kan gjøre på et så tidlig tidspunkt uansett, er jo for tidlig til å se noe på ul også nå mener jeg... ( var til ul selv i forgårs pga overstimulering, og da såg man ikke bebis ) 5+2 jeg da...

Krysser fingrene for deg[:D][:D]

Dra til legen å få målt hcg, så måler du igjen om noen dager. UL vil ikke vise mye når du er så kort på vei.

5+5. Det er omtrent når morkaken skal feste seg, og det kan forutsake en liten blødning.
Kanskje det er det?
Men men gå til legen for å få målt HCG for sikkerhetsskyld.

Som di andre her sier ikke stress,ta heller kontakt med legen din[:)] Jeg hadde slik sist jeg var gravid,da fikk jeg beskje om det var normalt. Men ring legen for å høre hva han/hun sier [:D]

Blør friskt nå så alt håp er nok ute desverre

Ikke for å gi falske forhåpninger, men søstera mi trodde hun hadde mistet, blødde mye.. hun var vel omtrent like langt på vei som du... og hun fikk tvillinger.... [:)]

ORIGINAL: MarianneG

Ta kontakt med lege og finn ut av det, krysser fingrene for deg og håper det ennå vil klamre seg fast!

ORIGINAL: MarianneG

Ta kontakt med lege og finn ut av det, krysser fingrene for deg og håper det ennå vil klamre seg fast!

ORIGINAL: tapptapp

Blør friskt nå så alt håp er nok ute desverre

jeg blødde i 2 døgn forrige uke.. Det var frist, rødt blod.. men det var ikke sånn mens-mengde, men det var ikke bare på papiret, så litt var det jo.. Var hos legen da, tok ny test, den var svaaakt positiv, så legen kunne ikke garantere meg noe..
Var på kontrolltime igår, tok ny test, og den var klart positiv med en gang, det var ingen tvil! Og jeg kjenner det skjer noe i magen, men det er stort sett bare det jeg har av symptomer også, sånn bortsett fra trøtt og sliten..

Men poenget da, det er at du kan ha blødning uten at det trenger bety noe.. [:)]

Ta kontakt med legen din og sjekk hcg'n! [:)]

Krysse fingrene for deg!!

Tok ny test som viste 1-2... Den burde vist 3+ så ble nok ingen baby på oss denne gangen:( bare håper vi slipper å bruke enda 13 pp på at neste spire skal sitte

Back
Topp