Blødning.....

lilla

Glad i forumet
i går etter vi hadde hatt sex fikk jeg en blødning...[&:][:(]
er litt redd og skeptisk..er dette normalt da?flere som har opplevd dette?
det gikk ikke hardt for seg heller.....[:o][:o] huff..........
 
det kan skje....man er mer ømmfintlig der nede når man er gravid...og noen kan begynne å blø litt noen ganger, men det er ikke meningen man skal blø mye da...!!!!nå har jeg aldri gjort det selv da, men har hørt mange som har det......si det til jordmor neste gang, så får du høre hva hun mener...
 
Off ja det er litt skummelt..
Har kun opplevd det en gang, men det var ikke så mye blod...har hørt at kapillærårene som kun er et cellelags tykke og dermed veldig fort sprekker kan bli litt "irritert" når man har sex, men det skal ikke være farlig. Men er du bekymret så er det lov å ringe jordmor:)
 
jeg var også plaget med blødninger etter sex så jeg slutta å ha sex jeg[:)]
 
Hei Lilla. Jeg opplevde akkurat det samme som deg. Ringte jordmora og forytalte ho at jeg hadde blodspor i trusa(da var jeg ca i uke 20, nå er jeg 32) Ho forklarte meg at slimhinnene i skjeden er ekstra skjøre når vi er gradid og at dette ikke var farlig. Men viss det er smerter og mye blødning er det alvorlig og da skyldes det ikke samleie.
 
takk for svar alle sammen[:)]
det var ikke smerter,men ikke så lite blod heller...det kom jo en del...men ikke så mye heller....skal til jordmor på lørdagen,det blir godt å få snakke litt...har så utrolig mye jeg lurer på..hodet mitt sprenges vel snart[&:][&:]
 
Kjenner du aktivitet fra babyen din da? Det er det viktigste. Litt blod trenger ikke bety noe. klem
 
Hei Lila! Jeg vil råde deg til å ringe legen din, så får du det bekrefta ordentlig, kanskje lettere å ta det med ro i helga også da [:)] Selv om det er som de sier her da, at det er nok mest sannsynlig heelt ufarlig. Er jo ganske vanlig faktisk. Mange som har opplevd det, tenkte bare for din egen skyld [;)] God helg

Klem Line
 
Jeg har også hatt det 3 ggr i dette svangerskapet.
Spurte jordmpr og hun sa at livmorhalsen har litt blod i seg som kan renne ut ved evt. støt.
Men det var ikke noe farlig.


Mvh
Eva
 
de er ikke noe morsomt å oppdage blod , men jordmora mi sa at de var helt normalt med litt pga mer ømfintlig i skjeden .. Og så sa hun at så lenge alt var fint på ultralyden , med morkaka og babyen, var de helt normalt, så lenge en ikke har smerter og blødningen gir seg!! håper de ordner seg [:D]
 
Back
Topp