Blødning under stimulering

Lille-bille

Glad i forumet
Hei
Jeg er nå på dag 9(siste dag) med hormonstimulering, skal på ul i morgen. Startet med 5 dager fostimon 150ie + gonal-f 100ie, så over på gonal-f 250 ie. Før dette tok jeg progynova for å forskyve mens, den kom aldri men fikk beskjed om å starte på sprøytene uansett. Fikk i går (dag8) blødninger, ringte sykehuset og di sa det ikke var farlig men heller ganske normalt etter bruk av progynova. Problemet er, jeg blør enda og har en liten sånn mens følelse nede i magen. Skal som sagt på ul i morgen, men usikker på om gyn gjør innvendig ul ved mens blødning?
Noen som har vert borti det samme men det fortsatt har gått fint med uttak osv? Er så nervøs for om alt er gått galt og det hele blir avlyst...

De tar nok ul uansett. Jeg blødde (mista nok tvillingen, satte inn to egg) på ultralyden i uke 8. Og har også tatt ul under mensen flere ganger.

Lykke til :)

Først: UL ved blødning/mens er null problem. Jeg har ofte hatt cystekontroll med innvendig UL på CD2.

Når det gjelder blødning under stimulering tror jeg uansett ikke det ødelegger for uttak, spørsmålet er vel heller om det gjør at innsettet må utsettes. Jeg har slitt mye med å få bygd opp tykk nok slimhinne, og nå fikk jeg avbrutt siste runde på mandag fordi jeg har spottet så mye på progynova og slimhinnen er for tynn. Men samtidig så vet jeg at litt blødninger heller ikke trenger å ha noe å si for slimhinnen, så det vet man egentlig først når man ser den på UL.

Først: UL ved blødning/mens er null problem. Jeg har ofte hatt cystekontroll med innvendig UL på CD2.

Når det gjelder blødning under stimulering tror jeg uansett ikke det ødelegger for uttak, spørsmålet er vel heller om det gjør at innsettet må utsettes. Jeg har slitt mye med å få bygd opp tykk nok slimhinne, og nå fikk jeg avbrutt siste runde på mandag fordi jeg har spottet så mye på progynova og slimhinnen er for tynn. Men samtidig så vet jeg at litt blødninger heller ikke trenger å ha noe å si for slimhinnen, så det vet man egentlig først når man ser den på UL.
Takk for svar :) ja er vell ikke så mye man kan vite før ul er tatt :D får bare krysse fingre for at eggene er klar og slimhinnen ikke er så alt for tynn :)

Back
Topp