Blødning under spray?

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
I brevet jeg fikk stod det at det kan komme blødning men at det er like normalt som ikke. Kommer det da som vanlig mensen? Noen som har erfaring med det? :)

Ingen tegn til blødning enda :)

Min var litt anderledes i mengde/følelse, og kom vel noen dager over 2 uker etter spraystart.. st.olavs praktiserer ikke at man MÅ ha hatt blødning før sprøyter, men virker som en del andre klinikker gjør det.. hva greia er med det vet jeg faktisk ikke.

De som helst vil at man skaø blø er for å få ut den gamle slimhinnen slik at man starter med å bygge opp ny på sprøyter. Men har ikke peiling på hvor viktig det faktisk er...

I brevet jeg fikk stod det at det kan komme blødning men at det er like normalt som ikke. Kommer det da som vanlig mensen? Noen som har erfaring med det? :)

Ingen tegn til blødning enda :)

Jeg går på suprecur, og med den sa de at jeg skal få mensen til vanlig tid. Jeg fikk mensen i går, som forventet. Lurer på om jeg blør litt mindre faktisk, men er ikke helt sikker enda.

Jeg fikk beskjed fra Porsgrunn at jeg skulle ha blødning under spray, og om jeg ikke fikk det ville de at jeg skulle ta graviditetstest for sikkerhetsskyld. Da jeg fikk den på sprayen synes jeg den var verre enn vanlig. Jeg har mye smerter til vanlig, men det gjorde vondere og det kom mer :(

De som helst vil at man skaø blø er for å få ut den gamle slimhinnen slik at man starter med å bygge opp ny på sprøyter. Men har ikke peiling på hvor viktig det faktisk er...
Det tenkte jeg også på, at det måtte da bli "gammelt" inni der om mens ikke kommer? Jeg slapp heldigvis å gruble mer på det da, siden den kom to dager før sprøytestart.. men må innrømme at det høres litt sært ut igrunn..

Det tenkte jeg også på, at det måtte da bli "gammelt" inni der om mens ikke kommer? Jeg slapp heldigvis å gruble mer på det da, siden den kom to dager før sprøytestart.. men må innrømme at det høres litt sært ut igrunn..
Ja ikke sant. Jeg fikk i hvertfall beskjed om at jeg måtte ha en menslignende blødning før sprøytestart. Gikk jo fint for meg. Greit å få "rensa" opp før man begynner på nytt! Hehehe :))

Ingen tegn til blødning enda. Har hatt murringer i mange dager og tror hele tiden at "nå får jeg det". Håper det ikke er negativt for forsøket om jeg ikke får det :/

fikk blødningen rundt da jeg ventet mensen. Den var mer sparsommelig enn vanlig og varte lengre enn vanlig. :-)

Back
Topp