I brevet jeg fikk stod det at det kan komme blødning men at det er like normalt som ikke. Kommer det da som vanlig mensen? Noen som har erfaring med det? 
Ingen tegn til blødning enda
Ingen tegn til blødning enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I brevet jeg fikk stod det at det kan komme blødning men at det er like normalt som ikke. Kommer det da som vanlig mensen? Noen som har erfaring med det?
Ingen tegn til blødning enda![]()
Det tenkte jeg også på, at det måtte da bli "gammelt" inni der om mens ikke kommer? Jeg slapp heldigvis å gruble mer på det da, siden den kom to dager før sprøytestart.. men må innrømme at det høres litt sært ut igrunn..De som helst vil at man skaø blø er for å få ut den gamle slimhinnen slik at man starter med å bygge opp ny på sprøyter. Men har ikke peiling på hvor viktig det faktisk er...
Ja ikke sant. Jeg fikk i hvertfall beskjed om at jeg måtte ha en menslignende blødning før sprøytestart. Gikk jo fint for meg. Greit å få "rensa" opp før man begynner på nytt! HeheheDet tenkte jeg også på, at det måtte da bli "gammelt" inni der om mens ikke kommer? Jeg slapp heldigvis å gruble mer på det da, siden den kom to dager før sprøytestart.. men må innrømme at det høres litt sært ut igrunn..
Hihi, jaaaJa ikke sant. Jeg fikk i hvertfall beskjed om at jeg måtte ha en menslignende blødning før sprøytestart. Gikk jo fint for meg. Greit å få "rensa" opp før man begynner på nytt! Hehehe)
St.olavs sier det ikke er det, men ikke vet jegIngen tegn til blødning enda. Har hatt murringer i mange dager og tror hele tiden at "nå får jeg det". Håper det ikke er negativt for forsøket om jeg ikke får det :/