Blødning, ul kl 11.30..

møkkete badeand

Forelsket i forumet
Hjelp, har tydeligvis hatt en blødning i natt, hadde det samme i forrige veke. Var en god del, men var gammelt, altså brunt. Ingenting ferskt og ingen klumper. Freaker meg ut fordiom! Er fortsatt veldig kvalm og har ømme bryster, så føler meg jo veldig gravid, men har smerter i livmorområdet. Nåken som har opplevd lignende og kan komme med oppmuntrende ord?
Er 9+0 i dag

Lykke til på ultralyd!

Jeg hadde stadig blødninger i mitt forrige svangerskap. De var både friske røde, brune og med og uten klumper, og jeg hadde utallige ultralyder. Siste blødning var i uke 14. Blødningene kom fra livmorhalstappen og ikke fra svangerskapet. Jeg hadde ikke smerter. Krysser fingrene for deg.

Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen.
Lykke til på ul i dag:Heartpink

Har dessverre ingen erfaringer eller gode råd, men ønsker deg lykke til på ultralyd og håper på gode nyheter :Heartred

Hadde blødning uke 8, gammelt og med litt slim/klumper. Er i dag 31+1, så ikke gi opp håpet <3

Har blødd i de 4 tidligere svangerskapene mine, og har 4 friske barn, så det må ikke bety noe galt :)
Masse lykke til :)

Jeg hadde blødninger mellom uke 7-11 forrige svangerskap. Både ferskt og brunt blod. Var på utallige kontroller og ultralyd uten at de kunne finne hvorfor det blødde. Det gikk bra, og jeg fikk en nydelig sønn som skal bli storebror i august ;) Håper du er like heldig som meg!

Har blødd/hatt brunlig utflod i de 3 siste sv.skapene uten at det har vært noe galt:)

Lykke til på UL og krysser fingrene for at dette er uskyldig!

Jeg har hatt flere blødninger så langt i svangerskapet. Den første var 6+0, den var massiv PG vondt, men brunt og ingen klumper. Så et par i uke 8, på TUL 7+4 fant legen noe gammelt blod som lå igjen utenfor livmorhalsen, uten at hun visste hvor det kom fra. Det var borte på UL 8+5. Siste blødning var 9+1..

Var på UL denne uka, 12+3, alt er fremdeles i orden :)

Så det trenger ikke være noe galt!
Lykke til på UL, håper alt står bra til :)

Masse lykke til! Oppdater gjerne hvordan det gikk!

Det gikk veldig bra! Fikk sjå en sprell levande liten bylt♡
Så bra! :Heartbigred

Er ganske bekymret selv nå på grunn av blødning i går og i dag, pluss litt mensmurring... Men ikke noe fossblødning og smerter, kommer nesten ikke noen spor i bindet. Men kommer blod hver gang jeg tørker meg, enten brunt gammelt blod, eller slimete og rødt... Tenker å ta meg en tur til legen i morgen, men er fryktelig bekymret nå, tenker jo ikke på annet! Er 9+6 i dag.

Så bra! :Heartbigred

Er ganske bekymret selv nå på grunn av blødning i går og i dag, pluss litt mensmurring... Men ikke noe fossblødning og smerter, kommer nesten ikke noen spor i bindet. Men kommer blod hver gang jeg tørker meg, enten brunt gammelt blod, eller slimete og rødt... Tenker å ta meg en tur til legen i morgen, men er fryktelig bekymret nå, tenker jo ikke på annet! Er 9+6 i dag.
Kan forstå du er bekymra da ja! Håper det ikkje er nåke gale♡ Ta deg en tur til legen du, og oppdater gjerne korleis det går!

Back
Topp