Blødning uke 8..

Mamman_til_Sara10+spire

Flørter med forumet
8 uker i morgen, og fikk blødning etter do besøk.. friskt blod. Var hos legen ,og ble henvist til UL i morgen kl 10.00.. Nervepirrende. Ser ut til at det har gitt seg, men jaggu ikke kjekt å sitte å vente. Legen var opptimistisk å sa at det ikke var uvanlig, og i og med jeg verken hadde smerter eller klumper var det håp! "ikke ta sorgene på forskudd" som hun sa..

Prøver å muntre meg selv opp. Håper spiren klorer seg fast inni her!

Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden :-)

Takk :) Jeg og! Har grått ifra meg noen timer nå, så nå prøver jeg å være optimistisk!

Alt går nok fint. :)
klem

Går helt sikkert fint!
Eg har blødd siden torsdag kveld i forrige uke, bare litt på papiret hver gang, ikke mye, og hcg prøvene ser ut til å være positive, med "riktig" økning i verdiene.
Så blødning trenger heldigvis ikke alltid bety at en mister!

Lykke til i morgen!

Krysser fingrene for deg og håper alt er i skjønneste orden i magehuset ditt.. klem til deg

Takk jenter :-) Godt å ha noen å betro seg til siden "ingen" andre vet om hemmeligheten i utgangspunktet..

tok seg litt opp igjen etter nytt do besøk, men nå er det ingenting igjen..
Blir jo ekstra paranoid siden jeg har lite symptomer i utgangspunktet. Holder dere oppdatert ;)

Krysser fingrene for at det går veldig bra!

Takk jenter! :-D Hjertet banket det på UL i dag ! Herlig følelse å vite.. fikk ikke se da, men de sa nå alt så bra ut ;)

Var en hinne som var sprukket, derav blod. fikk ikke lov å trene, ha sex, eller løfte.
Er jo hjemme med datteren min på 15 mnd, og sa at det var umulig å ikke løfte for hun må jo opp og utav matstolen, sengen, o.l. "nei du skal ikke løfte" fikk jeg tilbake... hm.
Løfta henne opp i sengen nå, må jo! Mannen kan ikke være hjemme fra jobb, og vi bor i ny by uten venner og familie så ingen som kan hjelpe.. akk ja, svigermor kommer på besk i helgen så da kan jeg hvile :)

Godt å høre at alt var bra =)

Du får løfte minst mulig. Bra svigermoren din kommer til helgen da. :) Så får hun avlaste deg litt.

Godt og høre alt var bra

Back
Topp