Blødning uke 6

Bebito2019

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er uke 6+0 i dag. Fikk plutselig en ok mengde blod i trusa på jobb. Har ikke kommet noe mer enda. Skjedde for ca 2 timer siden. Noen som har opplevd dette? Redd for SA.. har ingen smerter bare blødning.
Allerede blitt veldig glad i lille i magen så håper virkelig ikke jeg mister..
Vurderer en tur ned til legevakten etter jobb.

Hei,
Du har nå postet dette spørsmålet inn under Nettmøte med jordmor. Hun svarer på alle spørsmål her mellom kl 20-22 i morgen.
Vil du jeg skal flytte posten din ut på generelt eller vil du la den ligge her. Det er kun jordmor du kan få svar av i denne tråden, ikke av andre forumbrukere.

Jeg er ikke helsepersonell, men jeg vil råde deg til å ta en telefon til fastlegen din. Også vil jeg få ønske deg alt godt, og lykke til.

Hilsen Tamara, forumansvarlig.

Hei,
Du har nå postet dette spørsmålet inn under Nettmøte med jordmor. Hun svarer på alle spørsmål her mellom kl 20-22 i morgen.
Vil du jeg skal flytte posten din ut på generelt eller vil du la den ligge her. Det er kun jordmor du kan få svar av i denne tråden, ikke av andre forumbrukere.

Jeg er ikke helsepersonell, men jeg vil råde deg til å ta en telefon til fastlegen din. Også vil jeg få ønske deg alt godt, og lykke til.

Hilsen Tamara, forumansvarlig.

Åja skulle ut på generelt. Gjerne flytt den om du kan det?

Umulig å vite dessvrrre, jeg har opplevd det tre ganger og to av gangene var det SA og den siste gangen resulterte det i en liten gutt som ligger i armene mine nå. Håper på det beste for deg!

Positivt hvis blødningen stoppet iallfall! ♥️

Jeg har blødd i begge mine svangerskap, og det har gått bra begge gangene.

Sist gang blødde jeg til og fra helt til uke 24.

Behøver ikke være noe galt, er flere som blør under svangerskap :)

Blødde litt i uke 5 til 8 denne gangen. Fikk god oppfølging på legekontoret med ul innimellom for å se om det var liv. Har en forhistorie med kraftige blødninger fra uke 18 til 30, det gikk også bra.

Vil anbefale time hos lege gikk til legevakt på sjekk av sa endte med å vendte lenge, og ingen hjelp så måtte til legen uansett å måle hcg:/

Jeg har blødd i begge mine svangerskap, fikk beskjed av legen om at jeg måtte vente en uke fra blødning til jeg hadde sex, trente eller løftet tungt. Lykke til på ultralyd! :)

Back
Topp