Blødning uke 6

Hei dere:) HCG tatt 6.1 e på 2546. Det vil si veldig lavt? Mener den skal være på over 10.000 nå i 7. Uke. Så jeg har nok mistet:( jaja vi får prøve igjen!

Alle dere andre, masse lykke til videre i svangerskapet! En lykke å få barn<3

Hei dere:) HCG tatt 6.1 e på 2546. Det vil si veldig lavt? Mener den skal være på over 10.000 nå i 7. Uke. Så jeg har nok mistet:( jaja vi får prøve igjen!

Alle dere andre, masse lykke til videre i svangerskapet! En lykke å få barn<3
Hmm.. jeg vet ikke akkurat referansenivået, men du er ihvertfall gravid! Må ha en prøve til å sammenligne med :) kan jo bare være at du er kortere på vei enn du tror? Har du blødd noe mer? Slapp av nå i helga! Krysser fingrene for deg :)

Hmm.. jeg vet ikke akkurat referansenivået, men du er ihvertfall gravid! Må ha en prøve til å sammenligne med :) kan jo bare være at du er kortere på vei enn du tror? Har du blødd noe mer? Slapp av nå i helga! Krysser fingrene for deg :)

Ja blør enda, drypper litt og litt. Ikke fosset noe endå og ingen smerter utenom de vanlige mensmurringene. Kikka på denne: ImageUploadedByBV Forum1483886642.295426.jpg. Kan vere den er feil, skal ta ny måling i morgen så får se:) eg er ganske sikker på når el var, siden jeg har sterke smerter då:) også har vi helt erlig ikke hatt sex siden:P

Ja blør enda, drypper litt og litt. Ikke fosset noe endå og ingen smerter utenom de vanlige mensmurringene. Kikka på denne: Vis vedlegget 214678. Kan vere den er feil, skal ta ny måling i morgen så får se:) eg er ganske sikker på når el var, siden jeg har sterke smerter då:) også har vi helt erlig ikke hatt sex siden:p
For meg ser det ut som denne tabellen må være fra el og ikke forrige mens.. Så 2 uker er 4 uker gravid? Det er vel ikke alle som har HCG på 50 på ikm?

For meg ser det ut som denne tabellen må være fra el og ikke forrige mens.. Så 2 uker er 4 uker gravid? Det er vel ikke alle som har HCG på 50 på ikm?

Ja der sier du noe! Så jeg er 6+ noe, altså i uke 7. Utifra tabellen er jeg 4-5 da?

Det hadde jeg tenkt.. Jeg tok HCG prøver pga blødning forrige svangerskap. Da hadde jeg ca 6000 6+2. 7+4 hadde jeg 32000. Men det gikk galt desverre..

Det hadde jeg tenkt.. Jeg tok HCG prøver pga blødning forrige svangerskap. Da hadde jeg ca 6000 6+2. 7+4 hadde jeg 32000. Men det gikk galt desverre..

6000 ja! Og jeg hadde 6+1 2500 å noe.. jaja eg får vel bare vente å se. Føler meg ikke gravid lenger deSverre:/

Hadde 1515 på fredag. Da var jeg i slutten av uke 5. Gikk bare opp 250 på to dager. Men de to siste dagene har jeg følt meg kjempegravid, så jeg er veldig forvirret.

Hadde blod på papiret tre dager på rad og vi fant ingenting på UL på tirsdag.

Skjønner ingenting av dette, men det virker ikke som rundt 2000 er så uvanlig i uke 5-6. Har funnet andre tabeller som viser det også.

Sent from my SM-A510F using BV Forum mobile app

Fått svar i dag:) hcg hadde sunket, så en pågående abort. Men de 2500 i hcg i uke 6 var normalt:) idag var den vel 1500 å noe;) lykke til alle sammen<3

Back
Topp