Hei! Jeg har alt lagt ut et innlegg her da jeg begynte å spotte brunt for en uke siden.. men tirsdag kveld fikk jeg milde stikkinger/murringer og ømhet ved keisersnitt arret. Onsdag morgen begynte jeg å blø- sånn mild mens blødning, som fortsatte ut dagen og torsdag morgen. I løpet av kvelden i går kom det kun brunt. I dag har det bare vært lysebrun utflod og litt ekstra når jeg har vært på do. Nå kom det igjen lyserosa/brunt/blankt slim på papiret etter dobesøk. Jeg har ingen smerter nå, kun i arret mitt når jeg presser, som jeg synes er litt rart.
Har tatt hcg-målinger og venter på svar over helgen (selvsagt).
Jeg har jo grått mine tårer og er forberedt på å få høre at jeg nå har mistet for første gang.
Vet ikke helt hva jeg ser etter, kanskje solskinnshistorier mens helgen suser forbi?
Snakker på ut og innpust med chatgpt som er vel så positiv. Så jeg har jo et bittelite håp.
Har tatt hcg-målinger og venter på svar over helgen (selvsagt).
Jeg har jo grått mine tårer og er forberedt på å få høre at jeg nå har mistet for første gang.
Vet ikke helt hva jeg ser etter, kanskje solskinnshistorier mens helgen suser forbi?
Snakker på ut og innpust med chatgpt som er vel så positiv. Så jeg har jo et bittelite håp.