Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skal gjøre detRing sykehuset og si du fikk beskjed fra legevakten om å ringe dem. Lykke til!
Nei dessverre Jeg ringte føden og de mente det var altfor tidlig til noe sjekk der , så de henviste meg tilbake til fastlegen. Mens der sa de jo ring sykehuset. Ikke lett å bli klok på hva en skal gjøre Blør ikke lenger nå , men har smerter så er jo såklart redd det har gått galt.Ser nå at det er noen tiner siden. Hvordan går det? Fikk du komme inn?
Hvilket sykehus hører du til? Prøv evt å ring gyn.avd eller ring tilbake til legevakt og krev henvisning inn til sykehuset.Nei dessverre Jeg ringte føden og de mente det var altfor tidlig til noe sjekk der , så de henviste meg tilbake til fastlegen. Mens der sa de jo ring sykehuset. Ikke lett å bli klok på hva en skal gjøre Blør ikke lenger nå , men har smerter så er jo såklart redd det har gått galt.
Hører til Kvinneklinikken , BergenHvilket sykehus hører du til? Prøv evt å ring gyn.avd eller ring tilbake til legevakt og krev henvisning inn til sykehuset.
Har i dag hatt blødning , ingen klumper kun friskt blod og smerter. Ringte lege kontoret , som sa når jeg var kommet så langt på vei måtte jeg ringe direkte til sykehuset. Stemmer dette ? Noen med liknende erfaring ?
Så godt å høre at det kan gå bra ogJeg har opplevd dette: og det gikk helt fint med svangerskapet!
Jeg var 15 uker på vei da jeg fikk en kraftig blødning. Ble livredd dro på legevakten. De skjønte ingen ting, men kunne se et levende foster. Jeg ble sendt hjem. Jeg fortsatte å få slike blødninger frem til uke 17. Ca en gang i uken. På OUL fikk jeg beskjed om at jeg hadde et hematom.
Blødde aldri noe mer og fikk en sunn gutt
Hadde jeg vært deg hadde jeg oppsøkt gyn for UL. Det hjalp meg veldig å se at alt stod bra til.
Takk for rådPrøv ring på nytt til kk. Ellers ber du om henvisning fra legen din. Hvis det øker med smerter eventueltsdu ikke føler seg trygg kontakter du legevakten Kk er desverre "en smule' vanskelig.
Du må treffe riktig JM på tlf. Men de vil i utgangspunkt ikke ha oss inn før etter 22 eller noe slikt. Da kan vi ringe dirkete til de. Når vi ringte for å si vannet var godt sist ble vi omtrent ledd av. Kom inn knappe to timer etterpå med 9 cm. Men etter på var de veldig flike og ved brystbetennelse var noen av JM helt fantastiske! Så kommer ann på hvem man treffer!Takk for rådNå er det såpass sent at jeg ringer legen min igjen i morgen tidlig med en gang kontoret åpner , og håper jeg kan få en sjekk da. Off , er ikke KK så greie alltid ? Jeg er innflytter til Bergen , så har ingen erfaring med dem. Har et barn fra før men hun er født på Østlandet Dette første “møtet” med Kk var iallfall ikke noe kjekt
Oi , såpass ja ! Høres ut som der de greit å være forberedt på å bli møtt av litt "ymse” JM da. Takk for rådDu må treffe riktig JM på tlf. Men de vil i utgangspunkt ikke ha oss inn før etter 22 eller noe slikt. Da kan vi ringe dirkete til de. Når vi ringte for å si vannet var godt sist ble vi omtrent ledd av. Kom inn knappe to timer etterpå med 9 cm. Men etter på var de veldig flike og ved brystbetennelse var noen av JM helt fantastiske! Så kommer ann på hvem man treffer!
Off , stakkar der var ingen god opplevelse jeg har fått time etter mye om og men hos fast legen i morgen , eller det vil si en vikar av fastlegen. Jeg måtte krangle meg til time , utrolig at det skal være slik Jeg har også hatt en dårlig opplevelse da jeg ringte kk etter en MA, står jo i papirene vi får fra sykehuset etter en MA at vi bare må ringe om det er noe vi lurer på. Jeg var veldig dårlig og ble mottatt av en sur jm. Det var tydeligvis mye å gjøre den dagen. Det ente med at jeg bare la på i tårer. Hva med å ringe Voss sykehus? Det er langt i fra men der tror jeg du dår vip behandling![]()
Hvis du ikke kommer noen vei i morgen ville jeg tatt kontakt med Volvat eller sentrumslegene og fått en privat ul!Off , stakkar der var ingen god opplevelse jeg har fått time etter mye om og men hos fast legen i morgen , eller det vil si en vikar av fastlegen. Jeg måtte krangle meg til time , utrolig at det skal være slik
Voss hadde absolutt vært et alternativ , hadde det ikke vært for disse korona tider