Blødning .. uke 14

lola123

Flørter med forumet
Plutselig var d som en sluse åpna seg.. og d kom en del blod... satt i bilen og blødde litt igjennom min tights.. kom meg på do.. der var d å som en sluse åpna seg.. kom masse masse blod.. trodde virkeli at d gikk greit denne gangen.. når jeg har kommet til uke 14 og så et bankende hjerte i forrige uke

Fikk du vite hvor morkaken din lå? Kan være at den ligger over munningen og når livmora presser seg oppover så kan det blø. Det er helt ufarlig. Da kommer gjerne en styrtblødning så stopper det. Hadde det forrige svangerskap. Du kan jo ringe føden å høre med dem,kanskje du får komme inn til ul.

Plutselig var d som en sluse åpna seg.. og d kom en del blod... satt i bilen og blødde litt igjennom min tights.. kom meg på do.. der var d å som en sluse åpna seg.. kom masse masse blod.. trodde virkeli at d gikk greit denne gangen.. når jeg har kommet til uke 14 og så et bankende hjerte i forrige uke
Huff, så skummelt. Hvordan går det med deg? Håper det går bra med dere:Heartred

Ble så jeg dro på legevakta.. d var faktisk liv. ;)men hun var litt bekymret for jeg hadde litt feber. .. skal opp til fødn imorgen for videre sjekk ... håper dette går bra :woot:

Ble så jeg dro på legevakta.. d var faktisk liv. ;)men hun var litt bekymret for jeg hadde litt feber. .. skal opp til fødn imorgen for videre sjekk ... håper dette går bra :woot:

Bra du blir ivaretatt, og at du fort fikk komme inn på kontroll :)
Ønsker deg lykke til klem ;)

Huff, så skummelt[emoji17]
Det var enda godt du fikk komme inn og bekreftet at det er liv og at du blir fulgt videre opp. Hvil deg masse[emoji173]️

Så bra du tok turen dit og ble ivaretatt! Masse lykke til!

Sniker fra desember.
Jeg fikk blødning etter tidlig innvendig ul, var 13 og noe på vei da. Fikk beskjed om at det kunne skje i forkant. Kan det ikke være det som har trigget hos deg også?Nå er det bare uker til mini kommer ut her.

Lykke til, håper alt går deres vei.

Var på sykehuset idag... fortsatt liv :happy: tyder på at blødningen kom fra morkaken... satser på d er ufarlig.. blør fortsatt litt.. men d er ikke mye.... :nailbiting::wacky: håper d fortsetter og gå braxsmile9

Opplevde dette sist svangerskap fler omganger. Massivt mye blod, han er 2 år nå <3 lykke til [emoji847]

Så godt å høre at det fremdeles er liv! Skikkelig skummelt å oppleve sånn, da! Håper virkelig alt går bra videre, og at blødninger stopper snart!

Liker slike historier <3 (hilsen ei som blør stadig vekk...)

Føler med deg <3 sist gang fant dem aldri ut grunnen men gikk så fint så <3.. denne gangen blør jeg jevnt, men ikke like store mengder. Fått vite at det er pga morkake plassering bare, baby har det veldig bra <3

Blødde en del i uke 12 og 13. Fått vite at morkaken ligger foran og at det kan gi blødning. Alt bra med den lille ❤️

Blødde en del i uke 12 og 13. Fått vite at morkaken ligger foran og at det kan gi blødning. Alt bra med den lille ❤️
Tror d vaar grunnen her også.. eller at den lå lavt.. :)

Back
Topp