Blødning uke 12+6

Ssnarttobarnsmamma

Første møte med forumet
Det kom litt frisk blod ved dobesøk og litt i truseinnlegg etterpå, ikke mer enn en femkroning. I to dager etter har det kommet brunaktig blod, litt på papiret når jeg tørker meg og litt i truseinnlegg. Var innom helsestasjonen i går og jordmor fant hjertelyd. Fortsatt litt brunlig i dag, samme mengde. Har noen erfaring med dette og det har gått bra? Har keisersnitt fra før, har lest det kan danne seg koagler rundt snittet. Er så redd at det skal gå galt ☹️
 
Last edited:
Hei. Har ikke erfaring med det nei. Men veldig godt tegn at du har hørt hjertelyd. Hold deg fast i det. Håper det går bra. Sannsynligheten for noe galt er liten nå, når du vet hjertet slår.
 
Jeg har hatt et par sånne blødninger, både i dette svangerskapet og forrige. Litt rødt blod, og deretter litt brunt på papiret ved dobesøk dagen etter. Forrige svangerskap fikk jeg beskjed om skjøre slimhinner. Denne gangen har jeg ikke gjort noe med det, siden det ikke er ledsaget av smerte eller verken økt i omfang eller hyppighet. Kjenner ikke til om dette er knyttet til tidligere ks. Har også hørt hjertelyd. Jeg bekymrer meg i alle fall ikke :)
 
Jeg hadde en blødning tidligere i uken var da 13+3, blødde en del før det ble brunlig. Var på ul og alt var fint, mest trolig et blodkar som hadde sprukket! Siden du blødde så lite, og har hørt hjertelyd etterpå så tror jeg dette skal gå bra :Heartred
 
Jeg hadde en større blødning i uke 11, som fortsatt med brunt i 3 uker etterpå! Er nå i uke 15 og det har endelig gitt seg..

Vært på to UL i perioden, og alt var bra. Så lenge det ikke er smerter og at det ikke fortsetter tror jeg ikke du skal bekymre deg❤️
 
Back
Topp