Blødning uke 11

Mamma_08

Flørter med forumet
Hei.
Jeg er i uke 11 i dag, og i stad når jeg gikk på do første gang i dag kom det friskt blod i do og på papiret når jeg tørket meg :O :'( HJELP :(
Ikke kommet noe mer etterpå, og ikke hatt smerter.. Legevakten kunne ikke gjøre noe, jeg måtte bare kontakte legen min i morgen.. Jeg er så redd.. :(
 
Kan det være blødninger etter sex? 
Om du ikke blør noenting nå, vil jeg tro det var en uskyldig blødning forårsaket av et sprukket blodkar eller noe...
Jeg ville tatt kontakt med fastlegen i morgen, om du skulle blø noe mer! :)
 
Ikke etter sex, tør nesten ikke ha sex i første trimester :S
Håper på at alt er bra.. uff :(
Er det normalt at sånt skjer?? :S
 
Tror ikke det er unormalt å oppleve litt blødninger i svangerskap. Slimhinnene er hovne og kan lettere blø, samt at vi har mer blod i kroppen..
Skjønner du er bekymra,det hadde nok jeg også vært! men om det har sluttet helt å blø og du ikke har noen smerter i mage/rygg vil jeg tro du kan slappe av!! 
 


mamma09og10 skrev:
Tror ikke det er unormalt å oppleve litt blødninger i svangerskap. Slimhinnene er hovne og kan lettere blø, samt at vi har mer blod i kroppen..
Skjønner du er bekymra,det hadde nok jeg også vært! men om det har sluttet helt å blø og du ikke har noen smerter i mage/rygg vil jeg tro du kan slappe av!! 


Signerer den! 
Det er veldig vanlig å ha blødninger uten at det er noe galt, så så lenge du ikke får vondt må du prøve å ta det helt med ro
 
Ta kontakt med fastlegen din for en skjekk. Jeg tror ikke noe er galt siden du ikke har smerter og det har stoppet, men for din egen del er det godt med en kontroll, for  å hvite at alt er bra med den lille.
 
Jeg vet desverre litt for mye om blødninger. Har mistet to ganger i SA som begge begynte med blødninger.
Denne gangen blødde jeg på og av fra uke 4 til uke 8. I uke 12 fikk jeg smerter etterfulgt av mye blod. Dagen etter var jeg igjen på UL og fikk se et lite hjerte som banket <3 (jeg var 5 ganger til sammen på UL før uke 13 pga alle blødningene)
Det viste seg at blødningene mine kom fra en blodansamling i livmoren, som i uke 12 bestemte seg for å komme ut i en stooor blødning etterfulgt av en og en halv uke med større og mindre blødninger.
Så blødningene dine behøver ikke bety at noe er galt, men kan være lurt å be om UL for å sjekke om det kan være blodansamling som er årsaken.
Krysser fingrene for at alt er bra med deg og den lille i allefall :)
 
Jeg hadde en blødning i uke 10-11 med datteren min, nå er hun 1.5 år gammel og sover søtt i sengen sin <3 

Kommer det ikke mer blod, eller smerter, går nok dette helt fint!
 
Skjønner godt at du blir redd og bekymra, blødninger er ikke det man trenger som gravid. Da jeg var gravid med førstemann fikk jeg også blødning i uke 11 (og i uke 7-8). Denne gangen i uke 5. Det har gått bra med meg og har alltid fått UL i løpet av et par dager. Prøv å tenk gode tanker og slapp av så godt du kan. Klem fra meg
 
JEG SKAL HA TVILLINGER :O haha
Var på akutten og sjekka siden jeg fikk smerter utover dagen.. GAD :O :P
Men alt var bra.. jeg har en lett blødlig livmorhals..
 
OI!! :D 
Så artig!! 

Tenk å gå fra å ikke vite om babyen i magen lever i det heletatt eller om man er på vei til å miste den, tilø å vite at alt er bra og det er TO! :D Så spennende!

Gratulerer så mye som kommende tvillingmamma :D
 
Gratulerer! Det var bra alt var som det skulle. Og to enda til :) Så moro! Masse lykke til :)
 
Så spennenede :D!! gratulerer med to friske spirer i magen
 
Så bra at du fikk kome inn å sjekket d!!! Å GRATULERE med tvillinger i magen:-) Dobbel lykke og lettelse:-)
 
Så bra at d stod bra til :)
å så kjekt at d var tvillinger :)
GRATULERER :)    
 
Back
Topp