Blødning tidlig i svangerskapet.

Frozen

Forelsket i forumet
Hei!
Etter 1,5 år med prøving testet jeg endelig positivt for snart 2 uker siden, men forrige uke opplevde jeg et lett blødning og det samme nå i dag tidlig. Det er ikke veldig mye, men blir allikevel bekymret. Noen andre som har opplevd det samme, og hvordan gikk det?
Lest at det kan være festeblødninger og slo meg til ro med det forrige uke, men klarer ikke helt å gjøre det samme nå når det skjer igjen nå :confused:

Hei! Jeg hadde småblødninger fram til ca uke 6. Viste seg at jeg hadde et hematom i livmoren, så det var nok årsaken til det. Men hematomet forsvant av seg selv etter hvert, blødningene stoppet og alt vel med de 2 små (13+5 nå). :Heartbigred Var på 3 private ultralyd før uke 12 siden jeg var bekymret, så vet veldig godt hvordan du har det. Men tror det er nokså normalt med blødninger i starten, og så lenge det ikke er rødt blod og i store mengder tror jeg det ikke skal være grunn til bekymring. Gratulerer så mye med graviditeten!:love7

Jeg har blødd nå i 2 av 4 svangerskap. Rødt blod, mye blod, brunt blod - you name it!
Han ene er 10 mnd nå, og den andre er 12+0 idag :)

Jeg hadde kraftige blødninger over mange dager; trodde jeg mistet. Men gikk bra.
Hvis blødningene ikke stopper relativt raskt, ville jeg kontaktet legen, dog.

Hadde også mye blødninger frem til uke 14. små lyserosa, påfølgende brun spotting, mørk blødning med koagler og flere friske styrtblødninger. Gikk fint, hun er 4 måneder nå.

Back
Topp