Blødning tidlig i svangerskapet

M3rl0t

Elsker forumet
I går kveld begynte jeg og blø så smått.. Ikke noe voldsomt, men slik at det var litt på papiret etter jeg hadde vært på do. Noen som har vært borti dette? Har fortsatt alle symptomene, og det var slettes ikke så mye at det kan ha vært en SA, heller ingen smerter. Men blir jo litt urolig...

Jeg blødde nesten månedtlig med min sønn. Og han er idag snart 4 år. Blødde hver mnd rundt de tidene jeg skulle ha mens. Utrolig frustrerende og man blir bekymret. Men ta en tur til lege og se hva han sier. Så lenge du ikke har vondt og ikke blør mye tror jeg ikke du skal bekymre deg. :)

Jeg blødde nesten månedtlig med min sønn. Og han er idag snart 4 år. Blødde hver mnd rundt de tidene jeg skulle ha mens. Utrolig frustrerende og man blir bekymret. Men ta en tur til lege og se hva han sier. Så lenge du ikke har vondt og ikke blør mye tror jeg ikke du skal bekymre deg. :)

Ja, skulle virkelig ha vært hos legen og tatt prøver altså, men har overhodet ikke tid.. Er i praksis hele neste uke, og uken etter der er jeg på skolen. Men tenker som så at enten så går det bra, eller så gjør det ikke det. Er lite og få gjort så tidlig uansett.

Jeg hadde ingen blødning med min førstefødte, så sikkert derfor jeg blir litt urolig.

Back
Topp