Blødning tidlig i svangerskapet *ekle detaljer*

HvitSnø

Elsker forumet
Noen her som har opplevd å blø en del i et døgn eller mer og fortsatt være gravid??

Jeg har nå blødd en del siden i går morges. har vært ca som en vanlig mens (jeg blør ikke kjempe mye til vanlig) har kommet en del hver gang jeg har vært på do. en del er slimete og noe koagulert blod.. var sikker på at jeg hadde mistet. men nå har det plutselig nesten stoppet opp.. jeg har ikke hatt noe særlig smerter - bare litt mensmurringer. er muligens rundt 5 uker (men kan være alt mellom 4 og 10 uker) er så usikker på hva som skjer..

skal til legen på tirsdag - men bare lurer på om det er noen her som har opplevd noe lignenede? og om det kanskje muligens fortsatt kan være et lite håp om liv??!!!

(var ikke veldig planlagt denne babyen - men heller ikke veldig overraskende!! og veldig ønsket da den først var der!!! )

I første svangerskap blødde jeg både i uke 6 og i uke 10.
Blødde mye begge gangene, måtte bruke bind...
Hadde derimot ingen smerter, og de fant ikke ut hva det kom av.
Har du smerter i tillegg kan det være et dårlig tegn...
Selv tror jeg det var fordi vi satte inn to egg (IVF), og at det var det ene egget som slapp...
Resten av svangerskapet gikk fint, uten flere blødninger[:)]
Lykke til!

Med førstemann blødde jeg i over en uke,ganske mye, var liveredd, ringte legevakt og lege å alle sa det samme, går det galt så går det galt[&o] jeg var da ca 8 uker på vei.
Ringte en privat gynukolog for invendig UL, å det var alt bare bra, å han skjønte ikke hvorfor jeg blødde.

Så er håp

takk for svar[:)] jeg har fortsatt bittelitt håp..

darthe: var hos legen i går.. men ble ikke noe særlig klokere! måtte bare se det han sa han.

Back
Topp