Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ingen erfaringer å dele, men det skal jo være ganske vanlig med småblødninger innimellom. Men skjønner bekymringen din! Selv føler jeg meg ikke trygg selv om jeg ikke har blødd noe, siden det endte i MA uten noen tegn til det sist. Håper alt går braJeg fikk plutselig masse blod på papiret i går da jeg skulle tørke meg. Vannet i doen var blitt rosa. Blødningen har stoppet enn så lenge. Høres det ut som en sa eller er det fremdeles håp? 4+1

Kanskje du kan be legen ta hcg hos deg og? Håper det går veien for deg 
De er jo absolutt sterkere! Det var ganske likt for meg og med jevn økning på testeneTakk for oppmuntrende ordtesten ble sterkere i dag! Har tatt en hver dag, den nederste er fra i dag.
Ååå, nå fikk jeg håp igjenJeg hadde en blødning i det jeg fikk positiv test som varte ca 1.5 dag. Det var ingen smerter i forbindelse med blødningen og det tok seg aldri ordentlig opp, så jeg tok derfor hcg hos legen som viste at jeg fremdeles var gravidKanskje du kan be legen ta hcg hos deg og? Håper det går veien for deg
![]()