Blødning tidlig graviditet

A009

Flørter med forumet
Februarhjertene 2025
Jeg fikk plutselig masse blod på papiret i går da jeg skulle tørke meg. Vannet i doen var blitt rosa. Blødningen har stoppet enn så lenge. Høres det ut som en sa eller er det fremdeles håp? 4+1

Hvis du ikke har smerter, så er det enda håp. Har du smerter er det mindre håp.
Veldig vanlig å blø tidlig i svangerskap så trenger ikke å bety noe som helst :)

Jeg fikk plutselig masse blod på papiret i går da jeg skulle tørke meg. Vannet i doen var blitt rosa. Blødningen har stoppet enn så lenge. Høres det ut som en sa eller er det fremdeles håp? 4+1
Jeg har ingen erfaringer å dele, men det skal jo være ganske vanlig med småblødninger innimellom. Men skjønner bekymringen din! Selv føler jeg meg ikke trygg selv om jeg ikke har blødd noe, siden det endte i MA uten noen tegn til det sist. Håper alt går bra :Heartred

Jeg hadde en blødning i det jeg fikk positiv test som varte ca 1.5 dag. Det var ingen smerter i forbindelse med blødningen og det tok seg aldri ordentlig opp, så jeg tok derfor hcg hos legen som viste at jeg fremdeles var gravid :Heartred Kanskje du kan be legen ta hcg hos deg og? Håper det går veien for deg :Heartred

Jeg hadde en blødning i det jeg fikk positiv test som varte ca 1.5 dag. Det var ingen smerter i forbindelse med blødningen og det tok seg aldri ordentlig opp, så jeg tok derfor hcg hos legen som viste at jeg fremdeles var gravid :Heartred Kanskje du kan be legen ta hcg hos deg og? Håper det går veien for deg :Heartred
Ååå, nå fikk jeg håp igjen❤️ Hvor langt har du kommet nå?

Back
Topp