Blødning som gikk fort over.

stolt mams

Blir kjent med forumet
På fredag satt jeg på bussen hjem da jeg kjente og hørte at det var akkurat som om noe sprakk inni magen. Tenkte ikke noe mer over det. Neste gang jeg var på do var det kommet litt friskt rødt blod, var ikke snakk om så mye. Var fremdeles litt blod på papiret neste gang jeg sjekket en time senere og så stopp. Kjent litt murringer i korsryggen. Bra med liv i magen. Usikker på om jeg bør ringe legen i morgen og høre om det bør undersøkes mer. Men tenker det virker litt hysterisk siden det tross alt gav seg. 3 uker til neste kontroll. Er i slutten av uke 23. Hva hadde dere gjort?

Jeg hadde ringt, uansett. For meg finnes ikke ordet hysterisk i forhold til bekymringer når man er gravid. En telefon for å høre kan ikke føre til noe annet enn at du kanskje får et svar eller to:) Du kan jo bare si at du bare lurte, men er egentlig ikke veldig bekymret.

Jeg ville ringt føden for hver dråpe blod så sent i svangerskapet, selv om det sikkert i de aller fleste tilfeller er helt ufarlig..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg ville ringt føden, det har min jordmor også sagt! Bedre å ringe engang for mye! :)

Jeg hadde jo ringt med en gang jeg.....
Hadde nok fått det sjekket viss jeg var deg...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

nå har du sikkert ringt eller ikke - men jeg hadde nesten lik følelse i uke 21, jeg endte med å ikke ringe... men hadde nok bare fått beskjed om å ta det med ro og at det ikke var noe de kunne gjøre. Er over 10 mil til føden, så jeg hadde ikke reist inn bare for en så liten blødning som jeg hadde. var garantert bare ett blodkar.
Er det noe alvorlig så kommer det mere og da med smerter. Da hadde såklart saken vært annerledes..

Hei. Virker som vi har litt samme greia. Jeg har ikke ringt føden skal til fastlegen i morgen så skal høre med hann. Si ifra om du ringer og hva du får til svar. :)

Ringte gynekologen min i morges. Sekretæren skulle høre med henne om jeg trengte komme inn til en sjekk før neste kontroll. De ringte aldri tilbake så regner med at det ikke var nødvendig.

Hei. Jeg var til legen i dag, hadde time uansett. Han sa det sikkert bare var en rift eller no. Han sjekket hjertelyden og den var fin. Jeg skulle bare ta det med ro. Så lenge jeg ikke hadde smerter eller noen større blødning var nok alt bra. :)

Back
Topp