Hei. Jeg vil selvsagt ikke skremme deg, men det var slik sa begynte for meg. Ingen smerter, men litt blod på papiret og i trusen tre dager på rad. Heldigvis hadde jeg legetime på dag tre, så jeg fikk sjekket. Her hadde det sluttet å utvikle seg allerede for 3-4 uker siden. Så teknisk sett var det vel BO eller MA, men de kalte det SA. Jeg hadde prøvd å roe meg ned de første dagene, men var bekymret. Og når vi fikk det bekreftet så var jeg glad for at jeg hadde vært litt forberedt, selv om jeg fortsatt håpet. Det kan selvsagt være ufarlig, så jeg krysser virkelig fingrene for at det er det for deg! Prøv å tenke det frem til det motsatte er bevist. For meg betydde det masse at samboer var med på legetimen når vi sjekket og på sykehuset når prosessen måtte dobbelsjekkes og hjelpes ordentlig igang. Håper du ikke sitter med dette alene, og at du har noen å snakke med om du trenger det

Prøv å holde deg litt opptatt med kjekke ting til du har time, da går tiden litt fortere også. Masse lykke til