Blødning :s

Trudemor

Glad i forumet
Julibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
Jeg fikk en liten blødning nå. Ingen smerter. Har en dårlig følelse :(

Er det rødt blod? Trenger ikke nødvendigvis bety noe er galt, men skjønner godt du blir bekymret.

Ja, rødt blod. Håper det er raskt overstått hvis det er en SA. Foreløpig har det stoppet, men føler det kommer mer snart..:(

Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning!!

har du smerter? Hvis du ikke har noen smerter, trenger det ikke være noe farlig. Mange som har blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt. Det er helst hvis det kommer i følge med mensensmerter det kan være et dårlig tegn. Håper det går bra og at det ikke er noe fare på ferde!

Sniker fra april jeg.

Jeg har nå blødd i 15 dager i strekk. Vært på 3 ultralyder, alle viser levende foster med bankende hjerte som vokser slik det skal. :)
Hcg stiger også som det skal. Er 8+4 nå, var 6+3 da blødningen startet.

Er du usikker så kontakt lege og få tatt blodprøver, evt ul om du er langt nok til å kunne se hjerteaktivitet.

Hvis det er sterke smerter og klumper i blodet kan det være sa. Men det er mange som blør gjennom svangerskapet. Ta kontakt med lege og ta blodprøver eller ul hvis du er bekymret. Jeg kjenner mange som har blødd gjennom svangerskapet og de har det gått bra med :) Har også opplevd sa og var som forklart ovenfor

Skal ringe privat gynekolog i morgen for å høre tror jeg. Er ca 6 uker, så det er vel litt på grensen om hjertet slår. Er det noe vits, kanskje jeg likegjerne kan vente til over helga?

Ring gynekologen, så slipper du å tenke på dette hele helgen. Alt er sikkert helt fint med spiren i magen din, er faktisk ganske vanlig å blø litt i begynnelsen av svangerskapet pga. stor blodgjennomstrømming i livmoren. Ønsker deg lykke til og krysse fingrene for deg :Heartred

Det har tatt seg opp, så jeg er sikker nå. Takker for meg. Har vært fryktelig skuffet og lei meg i et par timer nå, men nå har jeg bestemt meg for å se framover. Det trenger ikke være lenge til jeg er gravid igjen :)

Det var trist lesning. Bra hvis du klarer å se fremover, det er jo fint at kroppen ivaretar seg selv, men det er likevel liv å være lei seg og sørge over det som ikke ble.

Lykke til videre, håper dere har en spire igjen snart.

Det var trist å høre :(
Men som jeg fikk høre når jeg mistet så vil de fleste kvinner oppleve 1-2 aborter. Og de fleste blir gravide igjen innen 6 mnd. 4 mnd siden jeg gikk gjennom sa og nå sitter en ny spire. Så det er stoooort håp at neste gang går det bedre :)

Back
Topp