Blødning rundt eggløsning?

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Lurte på om andre har opplevd det... Jeg hadde positiv eggløsning test på fredag, og idag knappe to dager etterpå så har jeg en blødning.. utynnet... rosa.. og ubehag i magen. Minner om mensmurring, noe jeg også hadde en dag eller to før testen slo ut.
Flere som opplever det?
Hadde et ferskforsøk med positiv tester i flere dager men legene mente d var en biokjemisk gravid siden det ikke økte på ukedagene på testene!
Så lurte på om det er d som klusser.. men regnet med kroppen var i orden siden jeg har fått eggløsning.

Har blødd ved EL en gang for mange år siden. Googlet litt den gangen og fant at det gjerne betyr at man er ekstra fruktbar ;)

Mensmurringer nå og mer blødning... litt bekymret!
Eggløsningen er jo over siden testen var positiv fredag, vi la inn aksjer ha ha men har ikke troa på at vi klare d plutselig nå etter alle disse årene uten hjelp

Du går på letrozol sant?

Merk deg at bivirkninger er blødninger! Jeg hadde selv små blødninger hele syklusen med letrozol. Startet rundt eggløsning [emoji19]

Du går på letrozol sant?

Merk deg at bivirkninger er blødninger! Jeg hadde selv små blødninger hele syklusen med letrozol. Startet rundt eggløsning [emoji19]
Nei jeg går ikke på noe Nå!

Back
Topp