Blødning rugedag 8

Ivfprøver90

Andre møte med forumet
Hei :) ny her. Hadde egguttak fredag 26. Å innsett mandag 29, så er i dag på rugedag 8.
Når jeg sto opp i dag hadde jeg en liten blødning, det har vert en frisk liten blødning.
Hadde og litt mensenmurringer i dagmorges.
Murringene er borte, men fortsatt litt blod på papiret når jeg tørker meg.
Går jo også på lutinus, så den "vanner" nok ut blødningen litt. Nå til det jeg lurer på, tror dere det er festeblødning , eller er det for sent ? Sykepleieren på klinikken sa det kunne være bivirkning av lutinus.
Kjenner håpet begynner å forsvinne.
Føles som en evighet til lørdag å testing.

Det trenger ikke være for sent for en festeblødning, egget kan feste seg tidligere uten at en blør og så kan blødning komme etterhvert som egget "graver" seg enda lengre inn og dypere, noe som gjerne skjer litt senere.
Lutinus kan også være årsak da den kan gi skjøre slimhinner. Vet om mange som har blødd pga denne og fortsatt vært veldig gravide :)
Men selvsagt, det kan også være begynnelsen på slutten, så ærlig kan jeg vel være ...

Håper det er uskyldig blødning du opplever! :happy:
Masse lykke til med kommende testing!

Det trenger ikke være for sent for en festeblødning, egget kan feste seg tidligere uten at en blør og så kan blødning komme etterhvert som egget "graver" seg enda lengre inn og dypere, noe som gjerne skjer litt senere.
Lutinus kan også være årsak da den kan gi skjøre slimhinner. Vet om mange som har blødd pga denne og fortsatt vært veldig gravide :)
Men selvsagt, det kan også være begynnelsen på slutten, så ærlig kan jeg vel være ...

Håper det er uskyldig blødning du opplever! :happy:
Masse lykke til med kommende testing!

Tusen takk for svar Avocado:)
Får håpe på det beste, men prøve å belage meg på det verste. Hatt 2 exu'er siden desember, så kjenner det tar på dette her.
Har heldigvis 2 flotte jenter fra før å konsentrere meg om :Heartbigred

Våknet i morges med blødning som ved mensen.
Kjenner håpet ikke er så veldig stort, men klinikken sier jeg skal fortsette med lutinus til testdag som er på lørdag, for di har opplevd blødninger før, å positive tester.
Noen som har noen solskinnshistorier?

Back
Topp