Blødning på rugedag 9

Lillpill

Flørter med forumet
Jeg spotter veldig lite, men nok til at jeg frykter at mine tidligere positive tester bare var tull og at jeg har en kjemisk..
Har ikke opplevd noen form for abort tidligere, så jeg vet liksom ikke hva jeg kan forvente.

Har blodprøve nå på fredag, så frykter såklart det værste. Har vært hjemme fra jobb idag bare for å slappe av, selv om den dårlige samvittiheten spiser meg opp.

Håper bare det går over, eller at det er lutinusen som plager meg ( igjen )
Bruker heller ikke den " staven" for å få den opp, så det er ingenting som har skrapa.

Noen som har spotta, men som det likevell har gått helt bra med ?
Finner ikke roen i kroppen, er på do heletiden for å se om det blør mer.

Det er veldig vanlig med småblødninger når du tar lutinus, med eller uten stav som hjelpemidler. Så lenge du ikke har vondt i magen er det størst sjanse for at det er helt uskyldig, og at det går over når du er ferdig med lutinus (å hvilken glede det er når man slutter med lutinus! :P ) Jeg syntes jeg skrapa meg mer med neglen enn jeg gjorde med staven, og at staven ga bedre vinkel så jeg slapp å bøye så langt frem.

Det er veldig vanlig med småblødninger når du tar lutinus, med eller uten stav som hjelpemidler. Så lenge du ikke har vondt i magen er det størst sjanse for at det er helt uskyldig, og at det går over når du er ferdig med lutinus (å hvilken glede det er når man slutter med lutinus! :p ) Jeg syntes jeg skrapa meg mer med neglen enn jeg gjorde med staven, og at staven ga bedre vinkel så jeg slapp å bøye så langt frem.

Jeg gleder meg helt vilt til jeg er ferdig med den ja, alt den gir meg er kun bekymringer ( den gjør sikkert en bra jobb inni der, men ettervirkningene er jeg ikke fan av )
Jeg har ikke vondt, bare murringer i korsryggen så man skulle tro mensen var rett rundt hjørnet. Men det har jeg hatt siden innsett så det bekymrer jeg meg ikke så veldig over :happy:
Men utrolig godt å høre det er vanlig❤

Back
Topp