Blødning på morran

lehn

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg hadde en blødning til morran i dag og ble ganske redd. Det er tre timer siden, og det har ikke kommet noe mer... og jeg har ikke vondt heller. Er det noen flere tegn jeg skal se etter for å vite om det er SA?

Er 5+0 på vei...

Hei!

Jeg hadde en blødning til morran i dag og ble ganske redd. Det er tre timer siden, og det har ikke kommet noe mer... og jeg har ikke vondt heller. Er det noen flere tegn jeg skal se etter for å vite om det er SA?

Er 5+0 på vei...

Blod er noe man ikke vil se i svangerskapet så skjønner du ble redd! Var det mye blod, var det rødt eller brunt? Har du hatt sex kvelden før, kan det komme fra slimhinnene? Det er mange som har helt ufarlige blødninger i sv.skapet og om du ikke har smerter nederst i magen eller i korsryggen, blør mye med klumper, ville jeg ikke vært veldig bekymret foreløpig. Prøv å ta det med ro og se an om det kommer mer blod eller smerter, krysser fingrene for at dette var en helt uskyldig blødning[emoji120][emoji173]

Blod er noe man ikke vil se i svangerskapet så skjønner du ble redd! Var det mye blod, var det rødt eller brunt? Har du hatt sex kvelden før, kan det komme fra slimhinnene? Det er mange som har helt ufarlige blødninger i sv.skapet og om du ikke har smerter nederst i magen eller i korsryggen, blør mye med klumper, ville jeg ikke vært veldig bekymret foreløpig. Prøv å ta det med ro og se an om det kommer mer blod eller smerter, krysser fingrene for at dette var en helt uskyldig blødning[emoji120][emoji173]

Det har ikke kommet mye blod enda, merka det bare når jeg tørket. Men det var mørkt med en klump... kjenner at uvissheten er ganske vanskelig, hadde vært lettest å bare vite!

Det har ikke kommet mye blod enda, merka det bare når jeg tørket. Men det var mørkt med en klump... kjenner at uvissheten er ganske vanskelig, hadde vært lettest å bare vite!

Skjønner usikkerheten er grusom, men det er vel kanskje tidlig å ta en tul også, kan bare bli mer bekymret om man tar den for tidlig. Eneste man kan gjøre er å ta HCG prøver med ett par dagers mellomrom for å sjekke stigningen, men skjønner godt du bare vil ha ett svar! Er så fælt med blødning så tidlig der man ikke kan bare ta ul og få vite hvordan det går med spiren[emoji173]Føler virkelig med deg, prøv å ikke Google deg ihjel på dette, finnes mange det har gått helt fint med og omvendt. Sender deg en god klem[emoji173]

Skjønner at dettt føles vondt. Som nevnt her kan det være helt ufarlig, f.eks. Pga samleie kvelden før.

Følg med om blødningen øker, men prøv ikke å Google deg for mye frem på dette.

Men for å roe deg selv, anbefaler jeg deg på mandag å dra til lege å ta HCG prøve, da kan de måle stigningen.

Sender en god klem og krysser alt av fingrer og tær ❤️

Jeg kjenner så alt for godt til følelsen og det er helt forferdelig! Blødning har vært starten på SA for meg hver gang så jeg har desverre ingen oppmuntrende svar der, men da har det tatt seg opp med mer blod og smerte ikke så lenge etterpå. Be om HCG blodprøver hos legen så kan du få noe svar. Desverre tar jo dette litt tid få svar på da de gjerne må få svar på 2 prøver før de kan se om den stiger eller synker. Krysser fingrene for deg.

Har hatt litt rosa/beunlig slim sjøl og er bekymra selv. Hold oss oppdatert♡ håper det er uskyldig for oss begge to♡♡

Krysser fingrene for dere begge [emoji173][emoji173]høres veldig uskyldig ut [emoji5] forstår godt dere blir bekymret da!

Krysser fingrene for at det er ufarlig. Be om en hcg kontroll på mandag [emoji4]
jeg har selv opplevd blødning i stor grad, litt større enn en menstruasjon og med en klump. Jeg ble livredd og var overbevist om at jeg mistet. Ul noen dager etterpå viste at alt var bra. Spottet i tillegg brunt i flere uker. Gynekologen mente det var vanlig, måtte bare være obs om en fikk smerter i tillegg. Men det er så forskjellig fra person til person [emoji173]️ det verste er å ikke vite! Krysser fingrene[emoji173]️

Huff, jeg føler så meg deg :/ har vært der selv.. selv har jeg desverre bare erfaring med at blod har vært begynnelsen på sa. Men da har det også eskalert til mer blod og smerter :( håper, håper, håper for din skyld at det går bra og at det er en helt uskyldig liten blødning♡ tenker på deg♡

Har ikke blødd noe mer! Men de ømme puppene er blitt erstattet med ekstrem kvalme. Lå våken i hele natt med kaldsvette og kastet opp. Har aldri vært gravid før, så er veldig usikker på hvordan kroppen min skal reagere... har ihvertfall konkludert med at jeg skal til legen i morra! Sliter med tanken på å reise meg fra sofaen, er nokså uaktuelt å jobbe...[emoji23]

Godt å høre at du ikke har blødd mer! Krysser fingrene for at dette var helt uskyldig

Derimot, ikke så hyggelig med den formen. Håper formen din blir bedre snart :)

Har ikke blødd noe mer! Men de ømme puppene er blitt erstattet med ekstrem kvalme. Lå våken i hele natt med kaldsvette og kastet opp. Har aldri vært gravid før, så er veldig usikker på hvordan kroppen min skal reagere... har ihvertfall konkludert med at jeg skal til legen i morra! Sliter med tanken på å reise meg fra sofaen, er nokså uaktuelt å jobbe...[emoji23]
Tror dette er ett veldig bra tegn![emoji2]

Back
Topp