Blødning på dagen man forventer mens

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Jeg er i fryseforsøk i naturlig syklus og er på 13 dpo idag og på forventet mens dagen idag.
Bruker Lutinus.
Har testet positivt og hatt fin stigning på tester frem til nå men igår spottet jeg litt brunt og idag da jeg satt dagens første lutinus var det ganske mye mørkebrunrødt blod på pinnen.

Noen solskinnshistorier?

Jeg har også hatt brunlig blødning i det ene svangerskapet mitt. Litt i uke 8 og litt i uke 11. Alt gikk bra <3

Jeg hadde akkurat det samme i mitt første svangerskap. Varte i noen dager og hadde menssmerter i tillegg. Alt gikk fint:-)

Hadde en dag med brun spotting, neste dag blødning som varte i noen timer.. deretter flere dager med brun spotting igjen.
Fryseforsøk. Er nå i uke 36, så alt gikk fint her :Heartred

Jeg hadde akkurat det samme i mitt første svangerskap. Varte i noen dager og hadde menssmerter i tillegg. Alt gikk fint:)
Jeg har også hatt brunlig blødning i det ene svangerskapet mitt. Litt i uke 8 og litt i uke 11. Alt gikk bra <3
Hadde en dag med brun spotting, neste dag blødning som varte i noen timer.. deretter flere dager med brun spotting igjen.
Fryseforsøk. Er nå i uke 36, så alt gikk fint her :Heartred

Tusen takk for beroligene ord! Jeg kan jo ikke annet enn og vente til TUL eller til svakere tester igjen :-(

Da jeg gikk på lutinus fikk jeg beskjed om at blødninger var en normal reaksjon, den kunne til og med være ganske stor. Så lenge du ikke har smerter i tillegg så ville jeg tenkt positivt. Håper det går veien! :Heartbigred

Da jeg gikk på lutinus fikk jeg beskjed om at blødninger var en normal reaksjon, den kunne til og med være ganske stor. Så lenge du ikke har smerter i tillegg så ville jeg tenkt positivt. Håper det går veien! :Heartbigred
Tusen takk! Ja altså det murrer jo da men usikker på at det er menssmertene eller lutinusen! Alle symptomer er jo så like :smiley-ashamed005

Tusen takk! Ja altså det murrer jo da men usikker på at det er menssmertene eller lutinusen! Alle symptomer er jo så like :smiley-ashamed005
Det er forskjell på murringer og vondt. I og med at du har positiv test er det jo ikke mensen på gang men en evnt sa i såfall. Når jeg hadde det i vinter var jeg egentlig ikke i tvil om hva som skjedde, men mye mulig det er forskjell på hvordan det oppleves.. krysser fingrene for deg og at blødning forsvinner :)

Med ganske kraftig blødninger 3 dager og synkende tester vil jeg tro denne runden er over for oss :(
Så nå må vi igang med nytt ferskforsøk! Fader og, hadde vært så lettvindt med fryseegget!

Vedlegg

• BA3DD1D8-2E13-452A-BFEE-39E35AD353A2.jpeg
    BA3DD1D8-2E13-452A-BFEE-39E35AD353A2.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 85
Back
Topp