Blødning på dag 7

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Det har virket som at renselsen allerede hadde begynt å roe seg de siste par dagene, men inatt våknet jeg av at jeg måtte på do. Jeg beklager på forhånd for mye informasjon, men må bare spørre. Da jeg reiste meg fra sengen så kjente jeg at det rant litt. Da jeg kom på badet rant det blod nedover beina, såpass mye var det.

Jeg vet at skorpen faller av, men Jm sa at det vanligvis skjedde rundt dag 10 mens jeg bare er på dag 7. Noen som opplevde det så tidlig? Enten nå eller ved tidligere svangerskap. :happy:
Det er ikke særlig blødning igjen nå idag da, så aner ikke, jeg :facepalm:

Det har virket som at renselsen allerede hadde begynt å roe seg de siste par dagene, men inatt våknet jeg av at jeg måtte på do. Jeg beklager på forhånd for mye informasjon, men må bare spørre. Da jeg reiste meg fra sengen så kjente jeg at det rant litt. Da jeg kom på badet rant det blod nedover beina, såpass mye var det.

Jeg vet at skorpen faller av, men Jm sa at det vanligvis skjedde rundt dag 10 mens jeg bare er på dag 7. Noen som opplevde det så tidlig? Enten nå eller ved tidligere svangerskap. :happy:
Det er ikke særlig blødning igjen nå idag da, så aner ikke, jeg :facepalm:

Nå hadde jeg ks, og har hørt at renselsen kan være mye lettere da enn ved v-fødsel.
Men jeg har også opplevd litt variasjon i blødning. I går var jeg på do to ganger (dag 7) uten å se et spor av blod, for så å blø mer enn tidligere på kvelden.

Kanskje kroppen din bare er litt tidlig ute? :)
Det skulle vel være 2-3 dager med mer blødning når skorpen falt av, for så å lette igjen, skulle det ikke?

Nå hadde jeg ks, og har hørt at renselsen kan være mye lettere da enn ved v-fødsel.
Men jeg har også opplevd litt variasjon i blødning. I går var jeg på do to ganger (dag 7) uten å se et spor av blod, for så å blø mer enn tidligere på kvelden.

Kanskje kroppen din bare er litt tidlig ute? :)
Det skulle vel være 2-3 dager med mer blødning når skorpen falt av, for så å lette igjen, skulle det ikke?
Jeg husker ikke at jeg fikk noe veldig med blødning etter ei viss tid sist gang, alt hva man har glemt :facepalm:
Det har roet seg veldig idag igjen, så aner ikke :p men greit å vite at det varierer litt hos andre også ;)

Jeg fikk en økt blødning på dag 6! Kanskje kroppene er litt tidligere ute bare? [emoji16]

Jeg husker ikke så mye av akkurat renselsen, men jeg var av de heldige som ikke blødde så mye etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Brukte nattbind på natta et par netter og helt vanlige bind på dagtid. Kan ikke huske å ha en økt blødningsdag noen av gangene, men veldig kjekt å høre at det skal være normalt dersom det skulle skje denne gangen!

Jeg husker ikke så mye av akkurat renselsen, men jeg var av de heldige som ikke blødde så mye etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Brukte nattbind på natta et par netter og helt vanlige bind på dagtid. Kan ikke huske å ha en økt blødningsdag noen av gangene, men veldig kjekt å høre at det skal være normalt dersom det skulle skje denne gangen!
Jeg blødde ikke så veldig mye så lenge, men spottet desto lengre sist gang :sorry: håper jeg slipper det! Men ja, jm sa at det var vanlig å blø kraftigere ei viss tid etter, når man føler at det har roet seg :)

Sist så tror jeg det var rundt 8 dag etter fødsel og en stor skorpe falt ut av underlivet, så tror det er litt opp og ned , men at 10 dager er gjennomsnitt bare :happy:

Dag 8 her, og har økt voldsomt i dag! :)

Her husker jeg at jeg blødde ganske mye, puljevis, med nr 2. Gikk vel 7 uker før det gav seg. Med første og denne her så måtte jeg utskraping og da blør man betraktelig mye mindre. Mini er 2 uker nå og jeg trenger knapt nok et truseinnlegg nå

Jeg føler jeg blør jevnt over... :banghead:

Tok KS, og her har jeg blødd masse hver eneste dag i ni dager. Jeg må ha på store bind/bleier hver dag, og skifte dem regelmessig.

Blødningen har avtatt noe nå, mer brunlig men til tider blødning. Men kan gå ned på størrelsen på bindene nå da. Føles litt mer bra å bruke egne truser og ikke bleie bind, men noen ganger holder det med innlegg.

Tok KS, og her har jeg blødd masse hver eneste dag i ni dager. Jeg må ha på store bind/bleier hver dag, og skifte dem regelmessig.

Så rart. Jeg fikk beskjed om at dersom jeg måtte ha ks så ville blødningene være minimale pga at legene «tørker opp» inni slimhinnene før de syr igjen. Og at dersom man blør så vil det være fra såret.
MEN det er sikkert individuelt. Jeg har nesten ikke blødd noe denne gangen. Med de to første blødde jeg helt forjævlig i 8 uker....

Jeg har nesten ikke blødd siden kvelden dag 3. Litt blodig slim bare. Kunne trolig klart meg med truseinnlegg, men har ikke turt. Er dag 9 nå.

Back
Topp