Blødning :( *OPPDATERT*

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
På dagen i dag sov jeg noen timer, jeg er syk og har vært det siden onsdag så er virkelig ute av det... 

Når jeg våknet var det litt lysebrunt utflod i trusa... Nå i natt var jeg på do, og det kom en god del slim.. Men i det slimet var det en lang stripe av friskt blod :( 

Kanskje spiren vår ikke kommer til oss alikevel :(

**** OPPDATERT*****

Lille blink i magen lever <3 
Det første vi fikk se var at den spratt fra den ene siden av livmoren til den andre, så at det er liv var det ingen verdens tvil om! 
Har vokst til 2.3 cm, hjertet slo fint, livmorhalsen så fin ut, og legen visste ikke hvorfor jeg hadde blødd...

På fredag skal jeg tilbake på ul hos min gynekolog, var hos en annen i dag, men skal til min vanlige time da.. Jeg er der hver 14 dag... 

Er så utrolig letta, mistet absolutt alt av håp på lørdag og var helt sikker på at dette hadde gått galt, men er veldig lettet og glad for at jeg tok feil...  

Neei å nei :( Krysser fingrene for at alt går bra å at spiren holder seg der den er!! Sender deg en god klem <3>

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning og at det ikke kommer noe mer!!!

nei nei nei.......Jeg skal krysse alt jeg har fort at spiren holder seg fast!

krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning.

countrygirl<3 skrev:
Neei å nei :( Krysser fingrene for at alt går bra å at spiren holder seg der den er!! Sender deg en god klem <3>

Nei, uff.... Det er sikkert en helt uskyldig blødning. Kanskje du har anstrengt deg litt sånn at det har strukket seg i ligamentene, og derav kommet en blødning..?

mamma09og10 skrev:
Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning og at det ikke kommer noe mer!!!

countrygirl<3 skrev:

Jeg liker ikke sånne tråder, det er "bestandig" lykkeønskninger, men det går nesten aldri bra... 

Har ikke blødd noe mer *bank i bordet* så nå håper jeg bare timene kan fly så det blir mandag og jeg kan ringe gynekologen min... 

Jeg håper det jeg også... Men jeg aner virkelig ingenting!

Får bare vente og se, håper jeg får sjekket i morgen... 

Krysser fingrene for deg! Dette trenger ikke være noe farlig i det hele tatt. Selv hadde jeg sterke magesmerter og store blødninger i to dager i uke 6. Er fortsatt gravid - og har sett på ultralyd i uke 9 at alt er normalt!

Håper jeg er like heldig som deg.... 

Skal ringe gynekologen klokken 09.30 i dag, jeg håper så inderlig at han er på jobb i dag!! For jeg vil ikke gå i usikkerhet sånn her lenger... 

Hadde misfarget utflod igjen nå... 

Skal på ul klokken 12.30... 

Håper virkelig at det går bra! Lykke til på ul;-) Godt å høre at de tar deg på alvor og sjekker opp med en gang!

HURRA!!

Fantastisk... :0) Det er så flott å høre om de historiene hvor man blør og det faktisk går bra :0) For det er mange som blør litt under svangerskapet uten at det er farlig. Men jeg skjønner godt at man blir redd for man hører jo veldig ofte om de tilfellene som går galt.
Dette var strålende nytt :0) God klem! 

Back
Topp