blødning....*oppdatert x3*

Gravidmamma2014

Elsker forumet
Huff... sitter med en litt vond følelse i kroppen nå... i stad oppdaget en flekk i truseinnlegget, og oppdager når jeg skal tørke meg litt blod på papiret... emoticon

sitter nå for å kjenne etter om jeg kjenner noe vondt - men klarer ikke å finne ut av om jeg har ubehag i magen på grunn av at jeg har sett blod eller om jeg har ubehag i magen... Håper bare det er slimhinneblødning, og ikke noe mer alvorlig enn det...

tror jeg trenger noen gode tanker hitover slik at alt bare er flott og at ingenting skjer...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Blør fortsatt...har litt murringer også, men klarer ikke å bestemme meg for om det er samme murringene jeg hadde med Julie, eller om dette er noe mer...

har ikke god følelse for dette lengre...er litt redd for at jeg forlater dere her...  har fått legetime kl 13.30 i dag så får jeg høre hva hun sier... oppdaterer mer når jeg har vært hos legen...

Hei! Vil bare oppdatere... Jeg er nå innlagt på gynekologisk avdeling, etter jeg ble sendt på ultralydundersøkelse etter legetimen...

de mistenker ekstrauterin graviditet og UL var ikke helt tydelig, og det vil bli bestemt senere i kveld om jeg må gjennom en kikkhullsoperasjon for å sjekke og eventuelt fjerne graviditeten...

Formen er grei, selvfølgelig leit at jeg ikke kommer til å få en aprilbaby, men er glad for at de evt fant ut om at det måtte opereres før det ble fare for mitt liv... så dere får kose dere sammen mot termin og etter... lykke til alle sammen!! Håper alle kommer seg til termin og får friske barn... vi kommer til å fortsette å prøve slik at jeg forhåpentligvis snart (det er forsvarlig) er gravid igjen...

da var jeg hjemme igjen... ikke exu mente legen - hcg var på bare 12, så han regnet med at det er en sa - nye blodprøver på onsdag - og ordre fra sykepleieren om å ringe om jeg følte at det var noe som ikke stemte, økte smerter eller infeksjonstegn - da blir det evt. utskrapning...

godt å være hjemme - liker ikke sykehus, hater å faste, og det værste jeg vet er veneflon, dritvondt å få, vondt å ha inne og vond å fjerne... nå får jeg servert kjøp pizza, brus, sjokolade, is og ibux... trur dere mannen skal sjemme meg bort? 

Da satser jeg at jeg var størstedelen av dem som må forlate aprilgjengen, kan godt være den siste... kos dere alle sammen, ta vare på dere selv, spirene og hverandre...emoticon

Huff,så ekkelt..ikke gøy å ha det å bekymre seg for. Håper det ikke har kommet noe mer,og at det ikke blir noe mer senere heller!! Mange gode tanker og klemmer sendes din vei!

Jeg har hatt blødninger hver eneste graviditet.
Første gangen gikk det galt, andre gangen var det akkurat de samme blødningene,
men da gikk det helt supert, denne gangen vet jeg ikke...
Det er vel desverre bare å prøve å tenke på noe annet og la "ting"gå sin gang,
noe som selvfølgelig er helt umulig,
verden revner jo helt fullstendig når en har disse blødningene.
No skikkelig dritt!!

Krysse alt for at det er helt ufarlige blødninger :-)

håper det stopper opp og er en helt ufarlig blødning. Mange gode tanker sendes din vei.

håper det er en ufarlig blødning som stopper opp av seg selv

håper det går bra hos legen.. Krysser fingrene for deg

Så trist at du har en dårlig følelse :(
Når jeg mistet kom det mye slim med blodet,og etterhvert små klumper! Ser du noe av det?

Håper det går bra med deg.

Gode tanker sendes din vei!!! Håper det går bra!!!

Så trist å høre:-( Håper spiren sitter fort igjen!! Ta vare på deg selv i mellomtiden.

Det er så trist at du må forlate oss! :( Men godt du blir skjemt bort av mannen.
Bra at det ikke var utenfor livmoren da. Det er ikke bra har jeg hørt :(
Klem til deg og lykke til med å få en ny spire i magen!

huff da, det var trist å hørre. Masse lykke til videre, også krysser jeg fingrene for at spiren sitter igjen så fort både kroppen din og dere er klar for det :)

det var leit å høre, men samtidig bra det ikke var en ex.u og slapp å operere. la mannen skjemme deg bort ikveld og lykke til videre

nå fortjener du å bli skjemmt bort!! Ønsker deg god bedring, og masse lykke til videre!!

huff det var trist og høre, håper det går bra med deg og at spiren sitter fort igjen.. lykke til, klem:)

Huff da..Det var leit...Men du er nok snart tilbake i ett av de andre forumene..Kanskje mai/juni...

Trist å høre... Lykke til videre! Mai eller juni er også en fin tid å få baby! :-)

Det var leit å lese:( håper kroppen ordner greit opp selv nå så dere kan komme igang med prøving igjen etterhvert. Ønsker deg lykke til videre!!

Back
Topp