Blødning*OPPDATERING*

kailin

Glad i forumet
Ja, da har jeg snakket med gynekologen min, og han avtalte da med meg at vi venter med time til neste uke(den opprinnelige timen min), pga han synes jeg var veldig tidlig i svangerskapet, og siden det bare var 1 uke til. Så da må jeg gå og vente i en uke til å få sjekket meg for den helsikes blødningen. Jeg blør ikke mye nå, men litt rustrødt når jeg er på toalettet... 
Jeg føler jeg har gitt opp. enten er jeg gravid eller ikke. frustrert og lei.. Er så travelt og gå rundt å føle seg gravid men samtidig ikke gravid.er så forbanna uvitende! 

!!!!!jaja..

Skjønner deg godt jeg. Sånt no er ikke lett. Men du får tenkte deg det at når du kommer til ul neste uke så ser du mest sannsynlig mer:) og kan berolige deg mye mer etter en ul da enn hvis du kanskje hadde sett noe nå. Siden du er så tidlig er det jo ikke sikkert at man ser noe heller. Og da hadde du jo vært like bekymra kanskje? Smør deg med toldmodighet. Så skal du nok se at alt er bra med spiren din. Krysser fingrene for deg!

Side skrev:
Skjønner deg godt jeg. Sånt no er ikke lett. Men du får tenkte deg det at når du kommer til ul neste uke så ser du mest sannsynlig mer:) og kan berolige deg mye mer etter en ul da enn hvis du kanskje hadde sett noe nå. Siden du er så tidlig er det jo ikke sikkert at man ser noe heller. Og da hadde du jo vært like bekymra kanskje? Smør deg med toldmodighet. Så skal du nok se at alt er bra med spiren din. Krysser fingrene for deg!

Tusen takk for oppmuntrende ord! :)
du har vel rett i det du sier.. er bare helt paff av hele greia, føler jeg er helt tom innvendig, det hjelper ikke stort at vi skal ha mannen min sitt barn denne uken. Ikke at jeg har noe imot det!tvert i mot! blir bare så trist, når jeg ser hvor lett det er for andre at ting skal gå bra, og så må jeg vær en av de som plages med dittn og dattn her og der..jada, er frøken pessimisten for øyeblikket, men jeg har lov å være litt pessimistisk nå, så får det gå som det går..
 vil jo bare at alt skal være bra sånn som alle andre!:) Vil jo bare at jeg og min kjære skal få vårt kjærlighetsbarn og.. Liv og røre i huset <3! hihi.. Barn er fantastiske mennesker!

Back
Topp