Blødning og uvi

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Hadde sent i går ei lita blødning, 3. dette svangerskapet. Gikk med litt sånn feberfølelse, nedpress og kynnere i hele går, så bestemte meg for å ringe legevakta. De ville ta meg inn. Satt og venta til klokka 02 i natt før jeg leverte urinprøve som ble negativ på uvi og legen dunket meg over nyrene og trykte litt på magen. Ble sendt hjem. (Har vært borti den legen tidligere og den gangen visste han ikke at man kunne ha en tom fostersekk, takket meg for at jeg lærte han det) Ringte føden idag og Jm der ble irritert over at jeg ikke har fått beskjed om å ta det med ro og ligge mye, og synes det var hårreisende at han ikke lyttet på baby eller sendte meg videre når man ser alle symptomer sammen. Idag går det bra, ingen blødning, men har fortsatt kynnere bare jeg beveger meg.
SÅ til spørsmålet; flere som har nedpress i sammenheng med uvi? Jeg tror nok det kan være det, bare at jeg ikke får utslag før om et par dager.

Ble urinprøven du leverte sendt til dyrking? Hvis ikke ville jeg levert en ny, og bedt om det. Jeg har vært plaget med tilbakevendende UVI siden barndommen, og av den grunn har både lege og jordmor vært ekstra opptatt av å sjekke nøye. Hvis jeg har noe som kan minne om symptomer, sender de prøven til dyrking med en gang. Det hender det må til for å påvise bakteriene, og da får man i tillegg vite hvilke bakterier det er med tanke på behandlingen. Jeg har fått påvist UVI én gang i svangerskapet, men da hadde jeg faktisk ikke noen symptomer. God bedring! Jeg håper det ikke er UVI du har, men at du får bedre oppfølging for symptomene framover nå!

Ble urinprøven du leverte sendt til dyrking? Hvis ikke ville jeg levert en ny, og bedt om det. Jeg har vært plaget med tilbakevendende UVI siden barndommen, og av den grunn har både lege og jordmor vært ekstra opptatt av å sjekke nøye. Hvis jeg har noe som kan minne om symptomer, sender de prøven til dyrking med en gang. Det hender det må til for å påvise bakteriene, og da får man i tillegg vite hvilke bakterier det er med tanke på behandlingen. Jeg har fått påvist UVI én gang i svangerskapet, men da hadde jeg faktisk ikke noen symptomer. God bedring! Jeg håper det ikke er UVI du har, men at du får bedre oppfølging for symptomene framover nå!
Takk :) ja, prøven ble sendt til dyrkning, og jeg skal levere ny i morgen. Har ikke hatt mer blødning, men nedpress og kynnere fra h. Jm i morgen :)

Back
Topp