Blødning og UL

malii

Gift med forumet
I går kveld hadde jeg en blødning, ikke mye, men friskt blod. Tok på meg et bind og gikk å la meg for å se hva som skjedde utover natten. Var heldigvis bare litt når jeg sto opp, men kom på nytt friskt blod da jeg satt på toalettet.. Så da ringte jeg legen og ble henvist til UL noen timer senere. Mens jeg ventet på å få dra på ul, så lånte jeg en doppler med en vennine og fant heldigvis hjertelyden <3 og fikk se en sprellende liten baby på ul etterpå [:)] aner ikke hvor blødningen kommer fra, men alt er iallefall i orden med mini [:)]

Så godt at alt var bra[:D]. Er mange som opplever blødninger har jeg hørt, og er mange som ikke er farlige..

ORIGINAL: ballah

Så godt at alt var bra[:D]. Er mange som opplever blødninger har jeg hørt, og er mange som ikke er farlige..

Ja, var egentlig helt rolig siden det var helt annerledes enn da jeg hadde en SA.. Så trodde hele tiden det var en ufarlig bldøning, men godt å få sjekket opp og ikke minst få se den lille

Så godt at alt var bra, tenker det satt en støkk i deg[:)]

Uff, så ekkelt med blødninger... Godt alt er bra med babyen[:)]

jeg forstår deg veldig godt for jeg opplevde akkurat det samme noen dager siden var til UL og heldigvis var alt i skjønneste orden. Jeg har jo født tidlig førstemann , er jo ekstra redd.... men det må jo bare gå bedre denne gangen.. lukke til videre:)

Så bra at det ikke var noe farlig:) Og ikke minst så kjekt at du fikk se det lille gullet i magen:)

ORIGINAL: prøverpånummer3

Så bra at det ikke var noe farlig:) Og ikke minst så kjekt at du fikk se det lille gullet i magen:)

sign[:)]

Back
Topp