blødning og sting..

L24

Glad i forumet
Lurer på når deres sting forsvant og når blødningen ga seg..
Det er nå nesten 4 uker siden jeg fikk Patric og blør fortsatt samt at stingene er så absolutt tilstede..[:'(]

De siste stingene min forsvant etter 4 og en halv uke. jeg blør enda (6 uker siden fødsel). Legen sa at de aller fleste var ferdig med blødningen i løpet av seks uker. Jeg ble sendt til sykehuset i går for å se m det var hinnerester som satt igjen i livmoren. Alt var heldigvis fint.Det er helt normalt å blø lenge, men ikke så vanlig...

Jeg blødde i ca 6 uker etter fødsel.. og arret var ømt i ca et halvt år etterpå. Tror ikke det er vanlig da, har mistanke om at jeg ble sydd for stramt.
Grattis med den lille [:)]

Med begge ungene våre har jeg blødd i 6 uker etter fødselen.
Og med nr. 1 kjente jeg stingene i bare 3 uker etterpå. Men med nr. 2 var jeg faktisk plaget med stingene i 7 uker, før trådene løsnet. Og hadde da ennå litt plager nedentil i ca. 5 uker.
Det kjentes stramt og unormalt ut... Men sa jeg tok tiden til hjelp ble det bra igjen.
Lykke til!

ORIGINAL: Mona83

Jeg blødde i ca 6 uker etter fødsel.. og arret var ømt i ca et halvt år etterpå. Tror ikke det er vanlig da, har mistanke om at jeg ble sydd for stramt.
Grattis med den lille [:)]

Da jeg var på 6ukers kontroll spurte legen om jeg ville at han skulle sjekke "der nede" og det ville jeg jo selvfølgelig ikke!
Men så begynte jeg å angre etter noen uker, for det slutta aldri å gjøre vondt, og av og til kjentes det ut som såret gikk opp igjen... Tenkte også på at jeg hadde blitt sydd "feil". Men hva kan man gjøre med det da? Har det noe å si for neste fødsel? Vil det alltid være et problem?

Back
Topp