Blødning og smerter

Lindanni

Forelsket i forumet
-igjen!! [emoji22] Mistet for 2 mnd siden, og nå skjer det nok igjen...
Forstår ikke hvorfor...
Skulle hente barnesete i dag, og var bestemt på vogn. Selvfølgelig veldig tidlig, men var så fast bestemt på at det skulle gå denne gangen [emoji37]
Noen som har opplevd det samme og det gikk bra??

:Heartred god klem. Har desverre ingen gode erfaringer med smerte og blødning selv. Blør nå selv og sitter med en dårlig følelse selv om jeg ikke har noe smerter enda.

Så trist[emoji17] jeg har ingen erfaring å dele dessverre. Sender deg en klem[emoji173]️[emoji173]️

Huff [emoji26] vi får bare krysse fingrene for at ting er bra...

Jeg har ikke hatt store smerter, men har blødd i alle mine svangerskap, og alle har gått bra:)

Så trist!
Kan jo være uskyldig. Jeg hadde en bløding i uke 5 som jeg var sikker på var sa. Kjente litt smerter i magen før det startet. (Ikke kjempe vondt, men nok til å bli bekymret og gå på do å sjekke) blødningen varte et par timer tror jeg.
Men, en uke etter slo hjerte på ul[emoji173]️
Blør du mye?
Krysser fingrene for deg[emoji1317]

Så trist!
Kan jo være uskyldig. Jeg hadde en bløding i uke 5 som jeg var sikker på var sa. Kjente litt smerter i magen før det startet. (Ikke kjempe vondt, men nok til å bli bekymret og gå på do å sjekke) blødningen varte et par timer tror jeg.
Men, en uke etter slo hjerte på ul[emoji173]️
Blør du mye?
Krysser fingrene for deg[emoji1317]
Godt å høre [emoji173][emoji173][emoji173]

Dette ble dessverre min 2. spontanabort på 3 mnd Denne gang var jeg 5+4.
Begynte å blø lørdag morgen og måtte reise på fotballcup med jenta mi. Mannen var på jobb. Bakdelen med at alt skal være så hemmelig!!!

Dette ble dessverre min 2. spontanabort på 3 mnd Denne gang var jeg 5+4.
Begynte å blø lørdag morgen og måtte reise på fotballcup med jenta mi. Mannen var på jobb. Bakdelen med at alt skal være så hemmelig!!!

Det var trist [emoji17] Håper du har noen du kan snakke med. Sender deg en god klem [emoji173]️

Back
Topp