Blødning og smerter i mage

Lindanni

Forelsket i forumet
Er 4+4 i dag. Kjempe redd for at jeg har mistet! Aldri hatt blødning i svangerskapet før [emoji26] Noen her som har blødd tidlig, som det har gått fint med?? *trist*
 
Har ikke noe særlig gode råd å komme med, men det er mange som blør tidlig i svangerskapet. Og alt går fint. Jeg har blødd i hele går og i dag, ganske mye. Så jeg trekker meg nok snart ut av forumet tror jeg. Skal ta første HCG prøve i morgen. :(
 
Vet det er flere her inne det har gått fint med [emoji173] er nesten umulig å si hva utfallet er, det beste er å vente og se, eventuelt ta en HCG hos lege.. men blødning med smerter har aldri vert positivt for meg.. mistet 3 ganger og startet på den måten.. [emoji173] men kan godt være det går fint med deg selvom [emoji173]
 
Med min første blødde jeg veldig mye friskt rødt blod i ca uke 8 tror jeg det var. Det varte bare en dag, og alt gikk fint. Jeg hadde ikke smerter.
Blødning i svangerskap kan gå begge veier, og jeg krysser alt jeg har for at du har en uskyldig blødning. Spesielt ved førstegangssvangerskap er det ikke uvanlig at man blør siden det er mye som strekkes og tøyes på, og slimhinnene er skjøre. Man kan også blø etter sex eller kraftanstrengelser, som vil være ufarlig blødning.
 
I forrige svangerskap blødde jeg mye hver dag i 10 uker, uten at blødningene var årsak til at det senere gikk galt.
Men jeg hadde aldri veldig mye smerter sammen med disse blødningene. Hvordan vil du beskrive blodet? Er det rødt og tyntflytende, eller mørkere og seigt/klumper?
Håper dette bare er en uskyldig blødning for deg [emoji173]️ Klem
 
I forrige svangerskap blødde jeg mye hver dag i 10 uker, uten at blødningene var årsak til at det senere gikk galt.
Men jeg hadde aldri veldig mye smerter sammen med disse blødningene. Hvordan vil du beskrive blodet? Er det rødt og tyntflytende, eller mørkere og seigt/klumper?
Håper dette bare er en uskyldig blødning for deg [emoji173]️ Klem
Blodet var mørkt.. jeg har lagt meg i senga igjen og ligger helt i ro til jeg slutter å blø. Nektet å godta å miste nå [emoji26]
 
Det finnes heldigvis solskinnshistorier der ute [emoji274] så lever i håpet [emoji7]
Dette er min nr. 3..
 
Vet det er flere her inne det har gått fint med [emoji173] er nesten umulig å si hva utfallet er, det beste er å vente og se, eventuelt ta en HCG hos lege.. men blødning med smerter har aldri vert positivt for meg.. mistet 3 ganger og startet på den måten.. [emoji173] men kan godt være det går fint med deg selvom [emoji173]
Trist at du har opplevd å miste så mange ganger [emoji173]
Jeg får bare vente å se.. [emoji17]
 
Har ikke noe særlig gode råd å komme med, men det er mange som blør tidlig i svangerskapet. Og alt går fint. Jeg har blødd i hele går og i dag, ganske mye. Så jeg trekker meg nok snart ut av forumet tror jeg. Skal ta første HCG prøve i morgen. :(
Håper det går fint med deg og spiren [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Håper det går fint med deg og spiren [emoji173][emoji173][emoji173]

Ja håper det, har ikke hatt noen smerter annet enn mensmurringer som jeg har hatt siden før positiv test, men jeg har ikke stort med håp nå etter at det har kommet en del blod [emoji53]

Men flere av di gode historiene litt meg et lite håp i det minste [emoji173]️
 
Med min første blødde jeg veldig mye friskt rødt blod i ca uke 8 tror jeg det var. Det varte bare en dag, og alt gikk fint. Jeg hadde ikke smerter.
Blødning i svangerskap kan gå begge veier, og jeg krysser alt jeg har for at du har en uskyldig blødning. Spesielt ved førstegangssvangerskap er det ikke uvanlig at man blør siden det er mye som strekkes og tøyes på, og slimhinnene er skjøre. Man kan også blø etter sex eller kraftanstrengelser, som vil være ufarlig blødning.
Jeg følte meg plutselig en prosent beroliget av det du skrev her. Min første, 7+0 i dag og fikk panikk etter en hyggestund med min samboer i morges som førte til blødning [emoji85] Har ingen smerter, så håper jeg slipper med bare skrekken.
Det håper jeg for trådstarter også. Krysser fingrene for at spirene klamrer seg fast [emoji173]
 
Jeg følte meg plutselig en prosent beroliget av det du skrev her. Min første, 7+0 i dag og fikk panikk etter en hyggestund med min samboer i morges som førte til blødning [emoji85] Har ingen smerter, så håper jeg slipper med bare skrekken.
Det håper jeg for trådstarter også. Krysser fingrene for at spirene klamrer seg fast [emoji173]
Det høres ut som om hyggestunden er årsaken :) Håper det er tilfellet. Hvis du ikke blør i morn, synes jeg du kan slappe helt av :) Krysser fingre for deg
 
  • Liker
Reactions: Oi!
Det høres ut som om hyggestunden er årsaken :) Håper det er tilfellet. Hvis du ikke blør i morn, synes jeg du kan slappe helt av :) Krysser fingre for deg
Er det veldig vanlig med blødninger ved sex? [emoji85] Kan jeg trygt hygge meg med den stakkars skrekkslagne samboeren min igjen uten å være redd for å "ødelegge" noe? Tror han fikk litt sjokk også...
Har iaf sluttet å blø nå, så satser på at alt er ok [emoji18]
 
Er det veldig vanlig med blødninger ved sex? [emoji85] Kan jeg trygt hygge meg med den stakkars skrekkslagne samboeren min igjen uten å være redd for å "ødelegge" noe? Tror han fikk litt sjokk også...
Har iaf sluttet å blø nå, så satser på at alt er ok [emoji18]
Det er ikke uvanlig med blødning etter sex :) Og det er helt trygt å ha sex under svangerskap. Det er vel sånn at hvis du har hatt gjentatte spontanaborter tidligere, så anbefaler noen å vente med sex. Godt å høre at du har sluttet å blø :) Er aldri en hyggelig opplevelse å blø mens man er gravid
 
  • Liker
Reactions: Oi!
Blodet var mørkt.. jeg har lagt meg i senga igjen og ligger helt i ro til jeg slutter å blø. Nektet å godta å miste nå [emoji26]

Får håpe det ordner seg. Jeg har blødd litt, og har hatt murringer/ ligamentsmerter samtidig. Det minner jo veldig om menssmerter. Klem
 
Jeg hadde store blødninger i uke 6 og 8 i mitt siste svangerskap og var sikker på at jeg hadde mistet. Kom på ultralyd og så en liten reke med hjerteslag, og en tom fostersekk fra en mindre heldig tvilling sannsynligvis. Minstemann er 4 år og frisk som en fisk, så store blødninger trenger ikke bestandig bety det verste:Heartred
 
Blør litt fortsatt. Var til legen i dag og hun sa spontanabort og kondulerte. Kan de være så sikker? Men må vel bare innse det.. [emoji17] Skal ta hcg-prøve i morgen tidlig..
 
Blør litt fortsatt. Var til legen i dag og hun sa spontanabort og kondulerte. Kan de være så sikker? Men må vel bare innse det.. [emoji17] Skal ta hcg-prøve i morgen tidlig..

De kan ta feil, håper de gjør det ❤️
 
Blør litt fortsatt. Var til legen i dag og hun sa spontanabort og kondulerte. Kan de være så sikker? Men må vel bare innse det.. [emoji17] Skal ta hcg-prøve i morgen tidlig..

Hvis du har blødd mye, særlig klumper og hatt smerter, er det dessverre sannsynlig at det har gått galt. Men, det behøver ikke være tilfellet. Har selv blødd store klumper hvor det har gått fint. Men for å konkludere helt sikkert, må du vel egentlig ha to hcg-prøver med et par dagers mellomrom. Vet hvor vondt det er å gå sånn og lure, håper på det beste for deg [emoji173]️[emoji4][emoji173]️
 
Back
Topp