Blødning og positiv test etter abort

Gilmoregirl

Flørter med forumet
Hei,

Begynner med å si at jeg skal ringe sykehuset i morgen, men tenkte at om noen er oppe og kan svare så kanskje jeg klarer å roe tankene nok til å sove.

Jeg hadde en abort for fire uker siden, og tester fortsatt (svakt) positivt. Blødningen etter aborten varte i en uke, så en ukes opphold, så litt blødning igjen, og nå har jeg igjen begynt å blø. Men denne gangen kjennes det mer ut som en mens. Har småkramper i tillegg osv. Men kan man få mens samtidig som det er hcg i kroppen? Får svake streker, og fikk 1-2 på digital, så det har jo sunket. Har heller ingen symptomer lenger.

Er bare veldig nervøs for at det skal være rester og at jeg skal få infeksjon. Akkurat nå er jeg på en hytte på en øy omringet av familie som ikke vet om situasjonen, så jeg er litt ekstra nervøs.
 
Hvis du har fått mens nå så kvitter nok kroppen seg med siste del av rester hvis det er noe. Med mindre du plutselig blir anemisk av blødninger så trenger du ikke tenke masse på det :cat: ganske normalt at det tar litt tid for kroppen å få alt ut og at den bruker frem til og med neste mens for å bli ferdig.
 
Hvis du har fått mens nå så kvitter nok kroppen seg med siste del av rester hvis det er noe. Med mindre du plutselig blir anemisk av blødninger så trenger du ikke tenke masse på det :cat: ganske normalt at det tar litt tid for kroppen å få alt ut og at den bruker frem til og med neste mens for å bli ferdig.

Takk for svar! Jeg ringer nok sykehuset i morgen bare for å være på den sikreste siden, men dette var beroligende nok til at jeg kan legge det fra meg og sove litt :happy: Takk igjen!
 
Hei. Jeg er litt i samme situasjon. Mistet for 3 uker siden, blør til og fra, og får fortsatt tydelig positiv test, dog endel svakere enn for 3 uker siden. Har snakket med legen, og de vil ikke ha meg inn før 17.oktober. Da skulle de visst ta hcg og sende videre henvisning til gyn. Skulle ikke tenke noe på det så lenge ikke det ble STORE blødninger, smerter eller fikk feber. Så slår meg til ro med det, selv om jeg begynner å bli ganske klar for å "få igang" kroppen i normalmodus når det først gikk som det gikk..
 
Back
Topp