B bjørk21 Forelsket i forumet 24 Mar 2013 #1 I går kveld hadde jeg mens smerter å tenkte jaja , det er sikkert normalt. så fikk jeg en blødning så blei jeg litt redd. men heldig vis så tok smerten å blødningen å gikk vekk før jeg la meg =)
I går kveld hadde jeg mens smerter å tenkte jaja , det er sikkert normalt. så fikk jeg en blødning så blei jeg litt redd. men heldig vis så tok smerten å blødningen å gikk vekk før jeg la meg =)
Spire90 Gift med forumet jentene i juni13 24 Mar 2013 #4 Litt skummelt da. Har du undersøkt hvor morkaken ligger?
B bjørk21 Forelsket i forumet 25 Mar 2013 #5 Spire90 skrev: Litt skummelt da. Har du undersøkt hvor morkaken ligger? Klikk for å utvide … ja hadde morkake forran fødekanalen i begynnelsen men for 1-2 måner siden sa de at den hadde flyttet seg vekk fra åpningen
Spire90 skrev: Litt skummelt da. Har du undersøkt hvor morkaken ligger? Klikk for å utvide … ja hadde morkake forran fødekanalen i begynnelsen men for 1-2 måner siden sa de at den hadde flyttet seg vekk fra åpningen