Blødning... noen med erfaring?

Thiden

Andre møte med forumet
Jeg er tredjegangsfødende og er i dag 9+6 gravid. Mine to siste svangerskap opplevde jeg aldri blødning og jeg har heller aldri mistet før.
I dag fikk jeg en liten blødning, litt sånn brunlig blod. Ingen magesmerter. Har fortsatt gravidsymptomer.
Skal til ultralyd i morgen, men jeg er helt syk av bekymring. Er det noen som har opplevd noe lignende?

Jeg er tredjegangsfødende og er i dag 9+6 gravid. Mine to siste svangerskap opplevde jeg aldri blødning og jeg har heller aldri mistet før.
I dag fikk jeg en liten blødning, litt sånn brunlig blod. Ingen magesmerter. Har fortsatt gravidsymptomer.
Skal til ultralyd i morgen, men jeg er helt syk av bekymring. Er det noen som har opplevd noe lignende?

Har ikke opplevd noe lignende, men her står det at en liten blødning ved uke 10 kan forekomme.
https://www.babyverden.no/gravid/dette-bor-du-vite-om-blodninger-i-svangerskapet/
Krysser fingrene for at alt er fint på ultralyden i morgen ❤️ og godt du ikke trenger å gå og lure lenge.

Håper virkelig det er noe helt ufarlig og at alt er bra. Men blir noen lenge timer og vente kjenner jeg

Jeg hadde det nettopp selv. Varte ikke lenge, men nok til at jeg bekymret meg. Var vel 8+4 ca når jeg fikk det. Gikk på ultralyd 2 dager senere og fikk sett en perfekt baby som beveget seg :)

Blødde rundt samme periode med nr. 2. Var ingenting :) blødde ikke noe senere i svangerskapet heller :)

Jeg hadde også en liiten blødning rundt den tiden, ikke blødd noe mer etter det. Satser på at det er helt uskyldig ❤️ Du får oppdatere oss etter ultralyden! :)

Ikke helt det samme, men i forrige svangerskap hadde jeg en større blødning av brunlilla blod i uke 24, ble selvfølgelig kjempebekymret og fikk komme inn til en sjekk på føden samme dag. Det viste seg å stamme fra et hematom og helt ufarlig, og jeg gikk helt til to dager over termin før fødselen startet av seg selv med en frisk og fin jente :)

Håper det er helt uskyldig og at du blir beroliget på ultralyd i morgen!

Jeg blødde også rundt den tiden i svangerskapet til jenta mi. Var et hematom eller noe, då hadde 3-4 småblødninger

Jeg er 12+5 og bødde rundt uke seks og nesten en uke for et par uker uker siden. Det var bare en gang ila dagen så ga det seg, men det var helt rødt og friskt blod.

Legen mente jeg ikke burde tenke på det, skjønte liksom ikke hvorfor jeg var bekymra. Måtte selv be om hcg-test. Den økte fra 122 000 til 154 000 på tre dager, så tilsier at det skal være greit. Ultralyd om tre dager så håper alt er ok :)

Det gikk ikke bra.. en MA.
Har tatt første tablett nå for å få i gang prosessen med å få det ut. Ser ut som kroppen min tviholder på den lille selv om det ikke lever❤️
Veldig trist, men får ikke gjort noe annet enn å prøve igjen

Så leit å høre! Håper dere får terminspiren deres fort ❤️ Masse klemmer til deg, og lykke til videre ❤️

Så utrolig trist, mange klemmer til deg :Heartred

Så utrolig trist❤️❤️❤️ Sender seg klemmer og håper neste spire sitter godt og fort❤️

Back
Topp