Blødning/mens under graviditet?

jåsjenta

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hei. Sniker litt innpå her da jeg fikk en veldig overraskende positiv test i dag. Saken er den at jeg hadde mensen 24/11, og fikk den igjen nå i desember 2 dager før forventet. Har hatt litt småspotting (minimalt) etter siste "mensen"(?) var ferdig. Drømte i natt at jeg var gravid og tok en test i mårrest som var kjempepositiv. Noen som har vært borti noe lignende? Da må jeg jo regne ut termin etter mensen jeg hadde i nov, sant?

Er visst ikke uvanlig å ha en menslignende blødning rundt Ikm når man er gravid. Du kan vel måle hcg hvis du er usikker? Gratulerer

Eg blødde med første, men var kun litt og eg var vell rundt 8 uker på vei

Ja, blødde og litt med første, men no var det så likt en mensen, men uten mens-smerter når jeg tenker meg om. Fikk bare DEN følelsen at jeg måtte teste i dag. Får vel se det ann en ukes tid før jeg drar til legen å får tidlig ul. ( får d pga maaange SA tidligere)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er visst ikke uvanlig å ha en menslignende blødning rundt Ikm når man er gravid. Du kan vel måle hcg hvis du er usikker? Gratulerer

Har lest at 1 av 4 har slik blødning rundt Ikm .. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Såpass ja... har vært i dag å fått målt hcg og ska å mål på mandagen og, så får vi se hvordan det går det her. Har heldigvis en haug med billigtester, så kan jo teste ofte :p fortsatt like positiv enda :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp