Blødning men stigende HCG

lillespøn

Elsker forumet
Hei dere! Hatt en liten forumspause, men nå er jeg tilbake. Har hatt uttak og innsett av blastocyst denne mnd. Testet positivt noen dager før IKM, men begynte å blø dagen før IKM. Kraftigere enn vanlig mens, og med menssmerter, men kanskje ikke like vondt.
Testene fortsatte å stige, så i går fikk jeg målt hcg, som var på 31 tilsvarende 15 dpo. I dag var den på 56 (16 dpo). Blødningen har avtatt nå, men ville absolutt tenkt at dette var vanlig mens om jeg ikke hadde tatt disse testene. Noen som har vært i liknende situasjoner?

Ikke så tidlig, men jeg hadde kraftig blødning 5+4 og 6+2 forrige svangerskap. Varte bare 3timer hver gang, og var som en mens, så jeg trodde jeg mistet. Viste seg at det var hematom; noe man tydeligvis har litt større risiko for å få ved ivf enn ellers..

Men ble levende baby, da.
Ikke helt det samme, men relatert til blødninger i tidlig svangerskap.

Jeg fossblødde med jentungen og opplevd både mer og mindre blødning ved abort, blødning er egentlig ikke god indikasjon den ene eller den andre veien..

Hei! Blødning alene trenger ikke å bety så mye. Men blødning sammen med såppas lav hcg 15 dpo ville jeg nok vært tilbakeholden med å juble enda. Men den steg jo veldig fint til 16 dpo da, så er jo absolutt håp her :flower krysser fingrene for deg!

Tusen takk for svar alle sammen❤️ Hadde en MA i uke 9 for noen måneder siden, og dette var femte innsettet, så vil så gjerne at det skal gå bra. Samtidig er jeg realistisk og tenker at det er stor sjanse for at det ikke gjør det. Får bare ta det dag for dag, time for time.

Back
Topp