Blødning, men ser ut som det går bra

Seawave

Elsker forumet
Jeg fikk først svake positive tester (svake, men tydelig strek innenfor tida), så begynte jeg å blø på fredagskvelden. Var ganske mye blod, så var sikker på at løpet var kjørt. Men så har jeg ikke blødd mer etterpå, og i gårkveld hadde testene steget betydelig siden fredag! Så nå sniker jeg meg inn her alikevel, til tross for blødning :rolleyes:
Har hovedsaklig testet med rfsu, der så det ikke ut som det var stigning, men stigningen var veldig tydlig på CB. Så jeg velger å stole på dem fremfor rfsu. Har ikke like stor tillitt til rfsu sine tester fra før.
Noen andre her inne som har blødd/blør?
Legger ved test fra fredag og søndag. På fredag var digital negativ.

88C5CBE4-8396-4B17-B5E1-77BBC68D4A24.jpeg 1FA27AF1-27C0-4D22-A1A5-5F0E286C57A8.jpeg
 
Jeg er 4+4 idag og planen var å teste idag...men da jeg stod opp i morges var der yderst litt brun utflod, så jeg tenkte at da gikk det ikke denne gangen heller, at det var starten på TR. Men, til min store lettelse ble det med det lille som kom i morges...så nå skal jeg teste imorgen :wideyed::wideyed::wideyed: håper så, men tørr ikke håpe for mye etter kjemisk tidligere...må ha et par streker først:):):)
 
Jeg spottet brunt når jeg var 3+4, gav seg etter et par dager.
 
HCG 57 nå i kveld, ny måling på Onsdag. Så får jeg endelig svar på om det stiger eller ei.
12 eller 13 dpo i dag.
 
Jeg er 4+4 idag og planen var å teste idag...men da jeg stod opp i morges var der yderst litt brun utflod, så jeg tenkte at da gikk det ikke denne gangen heller, at det var starten på TR. Men, til min store lettelse ble det med det lille som kom i morges...så nå skal jeg teste imorgen :wideyed::wideyed::wideyed: håper så, men tørr ikke håpe for mye etter kjemisk tidligere...må ha et par streker først:):):)
Har du testet igjen?
 
Har du testet igjen?
Nei, idag på jobb kom det nok en gang brunt...har vært slik hele dagen, øker ikke og blir ikke til friskt blod. Så jeg holder litt an, føler på meg at det er TR, men er jo så rart den ikke setter igang liksom. Ser jo at det er flere som spotter/blør, der alt er bra, så kan jo hende det samme gjelder for meg:sorry: har tidligere startet å teste tidlig, og bestemte meg for at denne gangen skulle jeg ikke gjøre det (man blir fort litt hekta):wideyed: så når denne hersens spottingen kom utsatte jeg det bare enda mer. Så venter å ser til imorgen - stopper det opp eller fortsetter på samme nivå, så tester jeg da. Er 4+5 idag, langt over det normale for meg når det gjelder TR.
Har det stoppet hos deg?
 
Nei, idag på jobb kom det nok en gang brunt...har vært slik hele dagen, øker ikke og blir ikke til friskt blod. Så jeg holder litt an, føler på meg at det er TR, men er jo så rart den ikke setter igang liksom. Ser jo at det er flere som spotter/blør, der alt er bra, så kan jo hende det samme gjelder for meg:sorry: har tidligere startet å teste tidlig, og bestemte meg for at denne gangen skulle jeg ikke gjøre det (man blir fort litt hekta):wideyed: så når denne hersens spottingen kom utsatte jeg det bare enda mer. Så venter å ser til imorgen - stopper det opp eller fortsetter på samme nivå, så tester jeg da. Er 4+5 idag, langt over det normale for meg når det gjelder TR.
Har det stoppet hos deg?
Lover jo bra at det bare er brunt, og ikke øker på da. Krysser fingrenne for deg :rolleyes:

Hos meg var det friskt blod på fredag. Brunt på lørdag og søndag. Og så har jeg hatt mye gul utflod i går og i dag. Ikke sett en dråpe rødt siden fredagskveld, men rimelig nervøs hver gang det er gult. For jeg pleier ha gul utflod før mensen. Og det er skikkelig mye og skikkelig gult o_O
Nå er det bare 12t til jeg vet hvordan det har gått. Skal ta ny blodprøve i morgen kl 10, og får svar iløpet av en halvtime. Da vet jeg om det stiger eller ei... Veldig nervøs for resultatet :nailbiting:
 
Lover jo bra at det bare er brunt, og ikke øker på da. Krysser fingrenne for deg :rolleyes:

Hos meg var det friskt blod på fredag. Brunt på lørdag og søndag. Og så har jeg hatt mye gul utflod i går og i dag. Ikke sett en dråpe rødt siden fredagskveld, men rimelig nervøs hver gang det er gult. For jeg pleier ha gul utflod før mensen. Og det er skikkelig mye og skikkelig gult o_O
Nå er det bare 12t til jeg vet hvordan det har gått. Skal ta ny blodprøve i morgen kl 10, og får svar iløpet av en halvtime. Da vet jeg om det stiger eller ei... Veldig nervøs for resultatet :nailbiting:
Krysser fingre og tær for deg ❤️
 
Lover jo bra at det bare er brunt, og ikke øker på da. Krysser fingrenne for deg :rolleyes:

Hos meg var det friskt blod på fredag. Brunt på lørdag og søndag. Og så har jeg hatt mye gul utflod i går og i dag. Ikke sett en dråpe rødt siden fredagskveld, men rimelig nervøs hver gang det er gult. For jeg pleier ha gul utflod før mensen. Og det er skikkelig mye og skikkelig gult o_O
Nå er det bare 12t til jeg vet hvordan det har gått. Skal ta ny blodprøve i morgen kl 10, og får svar iløpet av en halvtime. Da vet jeg om det stiger eller ei... Veldig nervøs for resultatet :nailbiting:
Krysser fingrene for deg:Heartred her var det rødt nå i morges:(:(:( ikke mye, men alikevel.
 
Kjenner at håpet er ganske høyt. Kommer til å bli enormt skuffa om det ikke er stigning i dag :sour:
 
STIGNING :woot::woot::woot::woot:
Fra 57 til 97 på ca 1,5 døgn. Det må vel være bra??:woot::woot:
14 dpo i dag.
 
Det må jo være veldig bra! Skaø få målt i morgen men hos fastlege, og på mandag. Så har resultat på onsdag
 
Litt lyserosa av og til. Men ikke mye. Kvalm som fy. Får tester i posten forhåpentligvis idag
Håper det går bra, og at du snart får litt avklaring du også. Det var 5 grusomme dager fra blødning til stigning ble påvist i blod, så jeg føler virkelig med deg
 
Håper det går bra, og at du snart får litt avklaring du også. Det var 5 grusomme dager fra blødning til stigning ble påvist i blod, så jeg føler virkelig med deg
20200129_181404.jpg fant 3 tester i skapet fra forje svangerskap...lette etter noe annet og da fant jeg de selvsagt! Tatt på urin bare 1 time etter forje tur på do, så var lite og ikke konsentrert. Men se på den streken!
 
Back
Topp