Blødning men lukket livmortapp?

Malskj12

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2024
Lurer på om noen andre har opplevd å ha blødninger (i flere dager) men fortsatt ha lukket livmortapp? Hvordan gikk det i tilfelle?

Jeg blør, men får ingenting på bind/innlegg. Var hos legen i går som undersøkte meg og fant ut at livmortapp er lukket. Så hun mente at jeg skulle prøve å ta det med ro. Hun prøver å få framskyndet UL. Men vi får se.

Har noen opplevd noe lignende og har positive historier å komme med? ❤️

Her hadde jeg blødning (omtrent som ved mens) hver dag fra dagen etter positiv test til uke 10. fikk ikke undersøkt om det var åpning, men kan aldri tenke meg det siden jeg nå ammer babyen på 1mnd :happy:

Kanskje du har morkaken over åpningen? Det kan vel gi blødninger? Den uvissheten er utrolig slitsom, så du har all min medfølelse! :Heartred

Her hadde jeg blødning (omtrent som ved mens) hver dag fra dagen etter positiv test til uke 10. fikk ikke undersøkt om det var åpning, men kan aldri tenke meg det siden jeg nå ammer babyen på 1mnd :happy:
Har hatt spotting (kun rosa på papiret) 2 ganger tidligere i svangerskapet. Er mellom 10 og 11 en plass nå.

Hadde du skikkelig blødninger? Hadde du smerter eller var du også uten smerter?

Kanskje du har morkaken over åpningen? Det kan vel gi blødninger? Den uvissheten er utrolig slitsom, så du har all min medfølelse! :Heartred
Er det jeg håper på for å være ærlig. Men burde det ikke slutte å blø på et punkt?

Er det jeg håper på for å være ærlig. Men burde det ikke slutte å blø på et punkt?
Så vidt jeg har forstått så kan det holde på til den flytter seg, men det kan ta lang tid - og noen ganger skjer det ikke i det hele tatt. Hadde tre runder med brun blødning sist graviditet. Den første holdt på i over en uke. Men det gikk bra!

Så vidt jeg har forstått så kan det holde på til den flytter seg, men det kan ta lang tid - og noen ganger skjer det ikke i det hele tatt. Hadde tre runder med brun blødning sist graviditet. Den første holdt på i over en uke. Men det gikk bra!
Er det ikke litt merkelig å blø såpass i flere dager uten at noe mer skjer eller at det stopper opp? Altså, det er rødt. Det
Kommer ikke på innlegg eller bind (kom et par dråper her i sta for første gang) men er kun på papiret. Hvis det er lenge siden jeg gikk på do, kan det komme nok til å lage vannet litt rosa/rødt. Jeg blir jo bekymret og håper jo. Siden legen sa at livmortappen er helt lukket. Men igjen så det ut som at blødning kom derfra. Gyn mente det ikke hastet, siden jeg ikke har koagler eller smerter.. :confused005

Har hatt spotting (kun rosa på papiret) 2 ganger tidligere i svangerskapet. Er mellom 10 og 11 en plass nå.

Hadde du skikkelig blødninger? Hadde du smerter eller var du også uten smerter?
Hadde ikke smerter, hadde jeg ikke testet hadde jeg garantert tenkt at jeg hadde fått mensen. Var ett hundre prosent sikker på at det gikk galt men testene fortsatte å stige, så til slutt måtte jeg jo innse at dette kunne gå bra :happy:

Hadde ikke smerter, hadde jeg ikke testet hadde jeg garantert tenkt at jeg hadde fått mensen. Var ett hundre prosent sikker på at det gikk galt men testene fortsatte å stige, så til slutt måtte jeg jo innse at dette kunne gå bra :happy:
Men blødde du sånn ca hver dag fram til uke 10? Og var det mye? Lite?

Ble gradvis mindre og mindre, og på slutten noen dagar av og på. Men ja, de første
4-5 ukene var det nok til å fylle flere bind til dagen.

Ble gradvis mindre og mindre, og på slutten noen dagar av og på. Men ja, de første
4-5 ukene var det nok til å fylle flere bind til dagen.
Skjønner. Har egentlig ingenting på bind/innlegg. Bare på papiret. Føler det er nok, men det vil vel si at jeg sikkert ikke blør så alt for mye

Trodde jeg stoppa å blø i dag, men gikk på do nå etter over 3 timer. Blør enda :arghh: Men det positive er at det finnes ikke smerter. Skal prøve å komme meg på UL i morgen evt i helga

Back
Topp