Blødning med skygge strek

JuliiiMamma

Forumet er livet
Juligull2021
Nå i kveld spottet jeg lyse rosa men samtidig fikk jeg test med skyggestrek. Sanser streken som svak tosa samtidig som jeg ser skygge strek. Hva ser dere? IMG_2619.jpegEtter cirka 2/3 min

IMG_2621.jpegEtter cirka 4/5 minutter
IMG_2620.jpegEtter cirka 4/5 minutter
 
Ville venta å sett det Ann eventuelt tatt en ny i morgen tidlig eller nærmeste dagene men ser skyggen din

Fikk litt sjokk ikveld da jeg så skyggen da det ikke var noe der i går.

Har vært igjennom EXU. Så er jo helt klart redd for noe lignende denne gangen.


Men er det stor sjanse det faktisk har klaffet, eller er dette kanskje mer en kjemisk? :smiley-ashamed005 :smiley-ashamed005
 
Fikk litt sjokk ikveld da jeg så skyggen da det ikke var noe der i går.

Har vært igjennom EXU. Så er jo helt klart redd for noe lignende denne gangen.


Men er det stor sjanse det faktisk har klaffet, eller er dette kanskje mer en kjemisk? :smiley-ashamed005 :smiley-ashamed005
Vært igjennom 2 SA og 1 EX.U i fjord sommer, og etter 6 måneder så klaffet det for oss er halvveis i uke 28 nå :) :Heartred
 
Synes absolutt jeg ser noe! Ta en ny litt senere i dag ❤️ Vi er mange som får sterkere streker utover dagen
 
Enten i går eller i dag.
Ja okei, da ville jeg sett Ann eventuelt tatt en ny hver morgen eller Anna hver eller om ett par dager hvis du har råd til det :Heartred
Jeg pleide få sånne skygger også gikk det ett par dager så var den positiv! Ellers venta jeg noen ganger ca 1 ukes tid å fordi noen ganger er mensen min forisnka med 1 uke men veldig sjeldent :)
 
Ja okei, da ville jeg sett Ann eventuelt tatt en ny hver morgen eller Anna hver eller om ett par dager hvis du har råd til det :Heartred
Jeg pleide få sånne skygger også gikk det ett par dager så var den positiv! Ellers venta jeg noen ganger ca 1 ukes tid å fordi noen ganger er mensen min forisnka med 1 uke men veldig sjeldent :)

Syklusen her også kan variere veldig men da med noen dager bare. Jeg har vært litt mer oppmerksom denne syklusen da bryste og niplene har vært ekstra såre. Og da lengre enn ved evt TR. Blir jo gærn i hodet av å tenke på hva det kan være når man tror noe :smiley-ashamed005
 
Syklusen her også kan variere veldig men da med noen dager bare. Jeg har vært litt mer oppmerksom denne syklusen da bryste og niplene har vært ekstra såre. Og da lengre enn ved evt TR. Blir jo gærn i hodet av å tenke på hva det kan være når man tror noe :smiley-ashamed005
Ja, da ville jeg bare fortsatt å testa i noen dager eller venta noen dager for så tatt en ny :Heartred
 
Prøvde å teste igjen. Er litt dårlig lys, men prøvde å ta bilde etter beste evne. Blir jo helt hue gærn av å teste når msn føler man ser noe, men vet ikke om det har noe hint av rosa i seg eller bare er en skygge :wacky:


IMG_2626.jpegIMG_2627.jpeg
Etter cirka 3 minutter

IMG_2628.jpeg

IMG_2629.jpeg
Etter cirka 5 minutter
 
Klarte selfølgelig ikke å vente med å teste til i morgen :wideyed: Ekstrem sport jo!!


IMG_2632.jpegIMG_2631.jpegIMG_2630.jpeg
Etter cirka 3 minutter


IMG_2633.jpeg
Etter cirka 5 minutter




Hva ser dere? :smiley-ashamed004
 
Æsj!! Der begynte det å komme mer blod. :crybaby2:crybaby2 Så regner med TR som har begynt! Jeg som var så håpefull denne syklusen samt brukt letrozol. Men må vell bruke det flere sykluser før det har noen som helst virkning??
 
Æsj!! Der begynte det å komme mer blod. :crybaby2:crybaby2 Så regner med TR som har begynt! Jeg som var så håpefull denne syklusen samt brukt letrozol. Men må vell bruke det flere sykluser før det har noen som helst virkning??
Jeg har gått på letrozol ja det kan nok være du må igjennom fler sykluser før det fester seg, hos meg 4 sykluser på 3 år før det festa seg!

Hos meg nå da når det festa seg hadde jeg mensen 1 desember, starta på letrozol 3 desember var ferdig 7 desember hadde EL rundt 13/14 desember og positiv test 27 desember så ca 2 uker etter EL.

Jeg gikk på trippel dose da
 
Jeg har gått på letrozol ja det kan nok være du må igjennom fler sykluser før det fester seg, hos meg 4 sykluser på 3 år før det festa seg!

Hos meg nå da når det festa seg hadde jeg mensen 1 desember, starta på letrozol 3 desember var ferdig 7 desember hadde EL rundt 13/14 desember og positiv test 27 desember så ca 2 uker etter EL.

Jeg gikk på trippel dose da

nå prøvde jeg dobbel dose. og blir nok å prøve det igjen neste syklus nå

syns det kan være vanskelig å tempe hver syklus, da det ikke alltid blir til samme tid.
men tror nok jeg må prøve det neste syklus.

har lest tråder her inne noen har fått EL dagen etter siste tbl av letrozol, var dette tilfelle for deg?
 
nå prøvde jeg dobbel dose. og blir nok å prøve det igjen neste syklus nå

syns det kan være vanskelig å tempe hver syklus, da det ikke alltid blir til samme tid.
men tror nok jeg må prøve det neste syklus.

har lest tråder her inne noen har fått EL dagen etter siste tbl av letrozol, var dette tilfelle for deg?
Ikke dagen etter men ca 1 uke etter på dag 12/13 i syklusen
 
Back
Topp