Firstimemother
Forelsket i forumet
Er det noe privat gynekolog som er som er åpent idag???? Kan ikke vente imorgen. Blør fersk blod vet ikke hva skal tro VIRKELIG redd :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror nok at din beste sjanse er sykehus/legevakt. Tror ikke det er noen private som har åpent på søndager.
Skal krysse fingrene for at det er helt uskyldig! <3
Huff, føler med deg! Jeg vet dessverre ikke om noe er åpent i dag, spørs kanskje litt hvilken del av landet du bor på?
Jeg hadde en liten blødning i går, og ringte gyn på sykehuset, de hadde heldigvis tid til å ta imot meg da. Kanskje du kan prøve noe sånt?
Vil legge til at min blødning var helt uskyldig. 10+0 i går
Er du sikker på sykehuset behøver henvisning om du ringer gynekologisk avdeling?Sykehuset må man ha henvisning. Og legevakten gjorde ingenting sist derfor tenkte jeg ikke vits der.
10+0 i går. Blødde som starten på en mensHvilket uke var du da, blødde du mye da? Nå har jeg bare litt som mensensblødning. Er uke 9+2
Stengt :-(Er det volvat sykehus der du bor? Mulig de har tid til deg, de koster ganske mye
Så dumt, i Bergen er det åpent på søndagerStengt :-(
Så vondt, det er marerittet....
Jeg har fått beskjed om å ringe jordmorvakta i regionen om noe skulle skje. Har dere noe sånt?