Blødning igjen. :-(

Firstimemother

Forelsket i forumet
Er det noe privat gynekolog som er som er åpent idag???? Kan ikke vente imorgen. Blør fersk blod vet ikke hva skal tro VIRKELIG redd :-(

Huff, føler med deg! Jeg vet dessverre ikke om noe er åpent i dag, spørs kanskje litt hvilken del av landet du bor på?

Jeg hadde en liten blødning i går, og ringte gyn på sykehuset, de hadde heldigvis tid til å ta imot meg da. Kanskje du kan prøve noe sånt?

Vil legge til at min blødning var helt uskyldig. 10+0 i går

Last edited:
Jeg tror nok at din beste sjanse er sykehus/legevakt. Tror ikke det er noen private som har åpent på søndager.

Skal krysse fingrene for at det er helt uskyldig! <3

Jeg tror nok at din beste sjanse er sykehus/legevakt. Tror ikke det er noen private som har åpent på søndager.

Skal krysse fingrene for at det er helt uskyldig! <3

Sykehuset må man ha henvisning. Og legevakten gjorde ingenting sist derfor tenkte jeg ikke vits der.

Huff, føler med deg! Jeg vet dessverre ikke om noe er åpent i dag, spørs kanskje litt hvilken del av landet du bor på?

Jeg hadde en liten blødning i går, og ringte gyn på sykehuset, de hadde heldigvis tid til å ta imot meg da. Kanskje du kan prøve noe sånt?

Vil legge til at min blødning var helt uskyldig. 10+0 i går

Hvilket uke var du da, blødde du mye da? Nå har jeg bare litt som mensensblødning. Er uke 9+2 fra Oslo vet ikke de tar folk inn så lett her

Sykehuset må man ha henvisning. Og legevakten gjorde ingenting sist derfor tenkte jeg ikke vits der.
Er du sikker på sykehuset behøver henvisning om du ringer gynekologisk avdeling?
Jeg ba om å bli satt over dit i går, og kom inn uten henvisning. Vet ikke hvor du hører hjemme, så sender deg en pm med hvilket sykehus jeg var på i går

Er det volvat sykehus der du bor? Mulig de har tid til deg, de koster ganske mye

Så vondt, det er marerittet....

Jeg har fått beskjed om å ringe jordmorvakta i regionen om noe skulle skje. Har dere noe sånt?

Back
Topp