blødning..igjen..

Lille92

Forelsket i forumet
Der begynte jeg å blø igjen...fikk komme inn til kontroll..først fant de ikjehjerte og da begynte jeg å grine,men tilslutt fant de hjertet hennes <3 nå har jeg fått eget rom, ctg og legen skal etterhvert ta en innvendig undersøkelse..de snakket om å holde meg over natten...jeg håper de setter igang fødselen :)

Off så fæl opplevelse :( håper du blir satt i gang og får baby i armene snart:Heartred

Uff, så ille. Nå syns jeg de skal sette deg igang.. Godt de fant hjerte tilslutt.. Masse lykke til❤️

Jeg blødde ifra morkaken som var kommet langt ned...så de skal holde meg over natten til observasjoner, og hvis jeg ikke slutter å blø så må de ta vannet..

Huff, så forferdelig å oppleve det. ♡ Håper du snart holder henne i armene dine!

Uff... Lykke til! Håpe du snart har bebisen din i armene!

Huff, så dramatisk!! Gode tankar til deg, håpar dramatikken snart er over! Lykke til! ❤️

Ja, skikkelig framatisk og ekkelt! Men typisk min flaks, så har blødningen stoppet nesten helt opp og de kommer ikke til åmsette i gang fødselen så lenge både jeg og baby har det bra...så jeg blir mest sannsynlig sendt hjem imorgen uten min datter i armene også kommer jeg til å grue meg for hver gang jeg må på do. Også kommer jeg mest sannsynlig til å blø igjen uten at de gjør noe annet enn å observere...blir så forbanna og frustrert!

Er det ikke litt skummelt å blø fra morkaken? Hvor langt er du? Syns du skulle "krevd" å bli satt igang.. Hvert fall om du er over 37 uker..

Er det ikke litt skummelt å blø fra morkaken? Hvor langt er du? Syns du skulle "krevd" å bli satt igang.. Hvert fall om du er over 37 uker..
Det er derfor de vil ha meg inn til observasjoner...hadde jeg fortsatt å blø, så hadde de tatt keisersnitt...men hun jm som var her likte jeg ikke, det var noe med henne. Skal høre imorgen om igangsetting...er 38 +5, så er jo ingen fare for babyen hvis hun skulle komme nu.

Det er derfor de vil ha meg inn til observasjoner...hadde jeg fortsatt å blø, så hadde de tatt keisersnitt...men hun jm som var her likte jeg ikke, det var noe med henne. Skal høre imorgen om igangsetting...er 38 +5, så er jo ingen fare for babyen hvis hun skulle komme nu.
Jeg skjønner.. Håper du får lille jenta i armene snart:).

Oi, så ekkelt!! Lykke til, får håpe det skjer noe så du slipper å dra hjem og bekymre deg:/

Uff det må ha vært forferdelig!! :( håper virkelig du snart får henne ut, og at de ikke drøyer det så!! <3

Ja, skikkelig framatisk og ekkelt! Men typisk min flaks, så har blødningen stoppet nesten helt opp og de kommer ikke til åmsette i gang fødselen så lenge både jeg og baby har det bra...så jeg blir mest sannsynlig sendt hjem imorgen uten min datter i armene også kommer jeg til å grue meg for hver gang jeg må på do. Også kommer jeg mest sannsynlig til å blø igjen uten at de gjør noe annet enn å observere...blir så forbanna og frustrert!
Du kan, og burde kanskje, nekte utskriving. Det er lov å komme med krav til helseforetakene hvis man føler seg feilbehandlet eller at de ikke tar bekymringene dine på alvor.

Har selv lyktes i å hindre både min far og grandtante fra å bli skrevet ut, og i begge tilfeller viste det seg å være riktig å følge magefølelsen min.

Du kan, og burde kanskje, nekte utskriving. Det er lov å komme med krav til helseforetakene hvis man føler seg feilbehandlet eller at de ikke tar bekymringene dine på alvor.

Har selv lyktes i å hindre både min far og grandtante fra å bli skrevet ut, og i begge tilfeller viste det seg å være riktig å følge magefølelsen min.
Skal høre hva dem sier først, og hvis de mener det er trygt å sende meg hjem så gjør jeg kanskje det...

Så spennende, og godt du slapp å dra hjem når du var engstelig (forståelig nok!!!) :) ❤️

Back
Topp