Blødning IGJEN :(

LilleTuppa

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Igjen var jeg på jobb å begynte å blø! (begynner å bli redd for å gå på jobb her!)

ringte på legevakten og motsatt fra sist ble jeg tatt imot med åpne armer og rett inn på et rom og sendt på sykehuset.
Fikk verdens koseligste lege til å ta vare på meg, der fant vi en liten spurv som viftet med armer og bein. Men blødningen kom fra livmortappen, og fikk beskjed om at det mulig er en truende abort? :(

Hadde jo en blødning for 2 uker siden også, men denne gangen med kraftige smerter.

Er det noen andre her som har fått beskjed om truende abort? Jeg fikk beskjed om å ha et normalt liv, men jeg føler jeg må gjøre noe! Erfaring? tips?
Denne graviditeten er en prøvelse allerede kjenner jeg!

Mener å ha hørt at mange sykemeldes ved truende abort og at man skal gjøre minst mulig?
Jeg hadde bedt om sykemelding og tatt livet heeelt med ro på sofaen...
Ja, var det jeg trudde også. Har lest det en gang men tenkte at jeg bare surra. Jeg kontakter legen til mandag, jobber turnus så har fri hele helgen så trenger ikke tenke på det iallefall!

Jeg fikk beskjed om det sist svangerskap.
At jeg kunne få styrtblødning som kunne dra med seg graviditeten ut.
Jeg blødde mer av aktivitet.
Gikk fint da :-)

Jeg fikk også beskjed om det fra sykehuset men min fastlege sykemeldte meg på sekundet. Hun mente keg skulle slippe og gå på jobb og leve slik i bekymmringer i tillegg og jeg måtte ta det med ro

Igjen var jeg på jobb å begynte å blø! (begynner å bli redd for å gå på jobb her!)

ringte på legevakten og motsatt fra sist ble jeg tatt imot med åpne armer og rett inn på et rom og sendt på sykehuset.
Fikk verdens koseligste lege til å ta vare på meg, der fant vi en liten spurv som viftet med armer og bein. Men blødningen kom fra livmortappen, og fikk beskjed om at det mulig er en truende abort? :(

Hadde jo en blødning for 2 uker siden også, men denne gangen med kraftige smerter.

Er det noen andre her som har fått beskjed om truende abort? Jeg fikk beskjed om å ha et normalt liv, men jeg føler jeg må gjøre noe! Erfaring? tips?
Denne graviditeten er en prøvelse allerede kjenner jeg!
Ånei, hørtes skummelt ut.
Ta det helt med ro, og snakk med legen om sykemelding.
Krysser fingrene for at dette går helt fint :happy:

Ja, var det jeg trudde også. Har lest det en gang men tenkte at jeg bare surra. Jeg kontakter legen til mandag, jobber turnus så har fri hele helgen så trenger ikke tenke på det iallefall!

Så dumt at du har enda en blødning :(

Jeg hadde nok sykemeldt meg, er jo ikke godt å gå rundt på jobb med smerter og en truende abort i tankene, har også hørt at ved truende abort så skal man ta det helt med ro, ikke bære en handlepose en gang, fikk jeg beskjed om når jeg hadde det.

Men tenker at så lenge det var liv på ul, så har det ikke skjedd noe enda, og du er vell litt langt på vei nå også, så tror at det er større sjanse for at det vil gå bra da :-) :-)
Masse lykke til, håper blødningen avtar fort :-)

Jeg ble sykemeldt i uke 7 med truende abort. Det var bare 1 uke for å samle tankene litt. Fikk beskjed om å gå turer og spise normalt. (Fertilitetsklinikken porsgrunn) er i uke 11 nå og nå ser alt bra ut på kontrollene. :-) krysser fingrene for deg! :-)

Jeg ble sykemeldt i uke 7 med truende abort. Det var bare 1 uke for å samle tankene litt. Fikk beskjed om å gå turer og spise normalt. (Fertilitetsklinikken porsgrunn) er i uke 11 nå og nå ser alt bra ut på kontrollene. :-) krysser fingrene for deg! :-)
Elsker sånne historier!

Jeg hadde en truende abort i uke 12 forrige svangerskap... Ble sykemeldt og lå rett...løfta ikke så mye som en middagstallerken :p Og i dag er lillemann 15 mnd :) Med tanke på blødningen jeg hadde har vi lurt litt på pm det kanskje var to der i utgangspunktet, men at den ene ikke var levedyktig... Ikke alltid godt å si hva disse blødningene kommer fra :/

Så dumt at du har enda en blødning :(

Jeg hadde nok sykemeldt meg, er jo ikke godt å gå rundt på jobb med smerter og en truende abort i tankene, har også hørt at ved truende abort så skal man ta det helt med ro, ikke bære en handlepose en gang, fikk jeg beskjed om når jeg hadde det.

Men tenker at så lenge det var liv på ul, så har det ikke skjedd noe enda, og du er vell litt langt på vei nå også, så tror at det er større sjanse for at det vil gå bra da :) :)
Masse lykke til, håper blødningen avtar fort :)
Ja jeg er 10+3 i dag. Bare håper håper håper spurven holder seg fast! Iallefall etter at jeg så med egne øyne at armer og bein sprella på ul u går<3 Da ble det litt mer virkelig! Håper så ille nå!

Jeg ble sykemeldt i uke 7 med truende abort. Det var bare 1 uke for å samle tankene litt. Fikk beskjed om å gå turer og spise normalt. (Fertilitetsklinikken porsgrunn) er i uke 11 nå og nå ser alt bra ut på kontrollene. :) krysser fingrene for deg! :)
Så utrolig godt å høre! Godt at alt ser bra ut nå!

Jeg hadde en truende abort i uke 12 forrige svangerskap... Ble sykemeldt og lå rett...løfta ikke så mye som en middagstallerken :p Og i dag er lillemann 15 mnd :) Med tanke på blødningen jeg hadde har vi lurt litt på pm det kanskje var to der i utgangspunktet, men at den ene ikke var levedyktig... Ikke alltid godt å si hva disse blødningene kommer fra :/
Det var betryggende å høre! Nei han trudde jo kanskje det med meg også, men fant ingenting som tydet på det, men han kunne jo ikke si at det ikke var det. Veldig skremmende! Men leste noe på nettet nå tidligere at KS tidligere kan føre til blødninger i neste svangerskap? Jeg vet jo ikke om dette stemmer da..

Hm...det visste jeg ikke. .. Hadde KS med første.. Masse lykke til, håper det går bra for deg også:)
Kanskje det er noe i det! Håper nesten det, at det bare er noe uskyldigheter. Blir jo helt gal, prøver desperat å finne ut av ting! Tusen takk, kysser fingrene :)

Ville nok tatt livet temmelig med ro og latt jobb være en stund. Lykke til :Heartred

Back
Topp